Beantwoorden
houdinibe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 18
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hoeveel mobiele data krijg je met 5 simkaarten in ONE?

sorry mss schande, zit bij proximus. echter bekeek ik eens de nieuwe one formule. ziet er goed uit, dus eerst zeker zijn voor we overstappen. contact leggen messenger telenet. ik vraag 3x letterlijk wat is mobiele datapot met 5 simkaarten. 3x antwoord de 3T van vast internet en mobiele pot zijn 1. je kan onbeperkt mobiel internetten. stuurt die me 2x verschillende links naar de website. maar daar staat nergens letterlijk wat de mobiele pot is. vast internet = 3T    mobiel internet = mobiele pot. en daar blijft het bij. ik zoek dus ergens letterlijk op website telenet wat mobiele pot is   thx

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: mobiele data pot nieuwe one

 

0 Likes
6 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoeveel mobiele data krijg je met 5 simkaarten in ONE?

4. Mobiel internet – ONE(up) Mobile 4.1. Het mobiel internetvolume in België en de EU-zone is onbeperkt*: - Mobiel surfen in België: eens het gezamenlijke volume van de simkaarten per maand wordt behaald (40 GB voor 1 mobiel nummer, 80 GB voor 2 mobiele nummers, 120 GB voor 3 mobiele nummers, 160 GB voor 4 mobiele nummers en 200 GB voor 5 mobiele nummers), kan de klant verder surfen aan een verlaagde snelheid van 512 kbps tot de volgende aanrekeningsperiode. - Mobiel surfen in de rest van de EU-zone: het inbegrepen gezamenlijke mobiele internetvolume per maand is beperkt tot 20 GB voor 1 mobiel nummer, 40 GB voor 2 mobiele nummers, 60 GB voor 3 mobiele nummers, 80 GB voor 4 mobiele nummers en 100GB voor 5 mobiele nummers; boven het inbegrepen mobiele internetvolume kan verder gesurft worden aan normale snelheid aan 0,0036 euro (incl. btw) per MB. Voor meer info, zie www.telenet.be/internetgebruik. * Op voorwaarde van een normaal gebruik, zoals gedefinieerd in de “Voorwaarden voor een normaal gebruik in het kader van een onbeperkt aanbod” (zie telenet.be/algemenevoorwaarden).

houdinibe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 18
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hoeveel mobiele data krijg je met 5 simkaarten in ONE?

dan moet men dringend eens de mensen die antwoorden via Messenger uitleggen hoe het in elkaar zit.    ik kreeg letterlijk na meermaals vragen dit      "Je kan hiervoor het best eens een kijkje nemen op deze pagina, Carlo: https://bit.ly/1DevSSW. Daarin krijg je een duidelijker zicht op wat er gebeurd wanneer je de 3TB limiet overschreden hebt. De gezamenlijke pot waarover je spreekt bestaat dus uit 3 TB voor zowel je vast internet als je mobiel internet. Is het zo wat duidelijker voor je? Nick"

0 Likes
houdinibe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 18
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hoeveel mobiele data krijg je met 5 simkaarten in ONE?

heb je een link mr janne man? naar de website aub

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoeveel mobiele data krijg je met 5 simkaarten in ONE?

Kijk hier. Naar beneden scrollen, Op Algemene en bijzonder voorwaarden ONE(up) klikken, vervolgens op Bijzonder voorwaarden ONE(up) klikken. Op de nieuwe pagina op Download klikken. De nieuwe pagina is deze.  (Als je deze neemt is de eerst hier overbodig).

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Hoeveel mobiele data krijg je met 5 simkaarten in ONE?

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Hoeveel mobiele data krijg je met 5 simkaarten in ONE?


@houdinibe  schreef:

 ik vraag 3x letterlijk wat is mobiele datapot met 5 simkaarten


200 GB (daarna trager, maar nog altijd onbeperkt aan 512 kbs)


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes