Beantwoorden
mq
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Instellingen ONEup datasimkaart voor TP-link MR600

Beste

 

Wij proberen de datasimkaart inbegrepen bij Telenet OneUp te configureren met een TP-link MR600 router. Verbinding maken met het draadloos netwerk lukt, alsook het inloggen via 192.168.1.1 en het ontgrendelen van de datasimkaart met de pincode. Echter hebben we geen toegang tot het internet. Zou iemand ons de relevante instellingen willen meedelen? Zijn er vooraf nog stappen die we dienen te ondernemen? Moet de datasimkaart bv. eerst geactiveerd worden? Dankzij dit forum hebben we al allerlei instellingen kunnen proberen, bv. telenetwap.be als APN invullen en de primary en secondary DNS-adressen aanpassen naar respectievelijk 1.1.1.1 en 1.0.0.1, maar allemaal zonder resultaat. We hebben nu alles teruggezet naar de standaardinstellingen, en hopen met behulp van dit forum enkel de relevante instellingen aan te passen.

 

Alvast hartelijk bedankt.

Tags (3)
0 Likes
3 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Instellingen ONEup datasimkaart voor TP-link MR600

@mq 

Je moet in mijn telenet je data simkaart effectief activeren met de instructies die bij de brief zaten. Heb je enkele dagen tijd voor.

Anders kan je via whatsapp of fb of telefonisch vragen om die te activeren.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
mq
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Instellingen ONEup datasimkaart voor TP-link MR600

Bedankt voor deze eenvoudige tip. We hebben OneUp al iets langer dan een jaar, maar wilden de datasimkaart nu pas voor het eerst gebruiken. We blijken te lang te hebben gewacht met het activeren ervan, en er is nu een nieuwe datasimkaart onderweg.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Instellingen ONEup datasimkaart voor TP-link MR600

@mq 

Heb dit ook voor gehad, echter bij goed te zoeken op paginas van telenet, is er eentje na lang zoeken waar je deze alsnog kon zelf kon activeren. (Vraag me niet meer waar) was paar maanden terug.

Je moet je datasim only koppelen aan een (edit)NIEUWE gebruiker in mijn telenet en even wachten en is dan opgelost. (Kan wel even duren)

Snap niet dat telenet dit niet zelf zegt, en ze zelf dan niet deze simkaart activeren 🫤

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes