Beantwoorden
JieVie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

VoWiFi op iPhone 14 Pro of iPhone 13 Mini

Hallo,

Ik overweeg de aankoop van een nieuwe iPhone en denk momenteel aan een iPhone 14 Pro of een iPhone 13 Mini. Nu heb ik een iPhone 7 en gebruik ik volop VoWiFi (bellen via wifi) want het mobiel bereik is echt afschuwelijk in mijn straat. Ik vind de 14 Pro en 13 Mini niet op de lijst met ondersteunde iPhones. Heeft er iemand één van deze toestellen waarbij VoWiFi werkt?

De link met ondersteunde toestellen: https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/hoe-mobiel-bellen-via-4g-en-wifi1/

Thnx!

0 Likes
5 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

VoWiFi op iPhone 14 Pro of iPhone 13 Mini

@JieVie 

Ik ben eens gaan kijken in die lijst en uw foons staan er inderdaad (nog) niet tussen. Maar wat ik mis op die pagina is de datum van laatste aanpassing. Het is dus goed mogelijk dat de nieuwere modellen ook reeds compatibel zijn maar dat men de lijst gewoonweg nog niet heeft bijgewerkt.

Bij deze een tip voor Telenet: @Suzy , zou jij dit kunnen doorgeven naar boven? Dat men bij die pagina de datum van laatste aanpassing er duidelijk bijzet?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 496
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

VoWiFi op iPhone 14 Pro of iPhone 13 Mini


@JieVie  schreef:

Heeft er iemand één van deze toestellen waarbij VoWiFi werkt?

!


Die iPhone modellen zullen perfect werken met VoWiFi.

Eigenlijk wordt elk iPhone model vanaf de iPhone 5C ondersteund door Telenet voor VoWiFi. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
JieVie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

VoWiFi op iPhone 14 Pro of iPhone 13 Mini

Thnx!

Zou het ergens ook verwachten. Lijkt me gewoon een IPsec tunnel naar hun bel-infrastructuur en beetje onafhankelijk van toestel, maar kan me missen. De pagina met de lijsten van ondersteunde smartphones zou dan toch beter iets zeggen in de trend van 'alle recente iphones' 🙂

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5229
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

VoWiFi op iPhone 14 Pro of iPhone 13 Mini

Persoonlijk vind ik het al héél straf dat er na lange tijd nog enkele merken zijn toegevoegd. Voorheen was het enkel Samsung, Apple en Huawei (waarom die laatste is me een raadsel). Nu zie ik dat Oppo (?), Oneplus en Xiaomi zijn toegevoegd.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JieVie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

VoWiFi op iPhone 14 Pro of iPhone 13 Mini

Ik kan bevestigen dat het gewoon werkt op de iPhone 14 Pro zelfs al staat hij niet in de lijst. Toestel kwam vandaag toe en het werkte direct.

0 Likes