Beantwoorden
Vinny70
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Kan de 2de simkaart in ONE aangepast worden naar 5GB?

Klopt het dat het data volume van de extra simkaarten, in een One abonnement, kunnen aangepast

worden naar een gelimiteerd data volume met een daarbijhorende lagere prijs?

De 2 extra simkaarten die wij gebruiken hebben bijlage geen onbeperkt volume nodig.

Daar dan een lagere prijs voor betalen dan de huidige 22 euro per extra simkaart zou lekker meegenomen zijn.

Via de Telenet app en One for 2 zie ik alvast geen mogelijkheid om dit aan te passen.

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Telenet One en aanpassen data volume 2de simkaart.

 

5 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Kan de 2de simkaart in ONE aangepast worden naar 5GB?

Je kan dit aanpassen via Mijn Telenet (knopje “abonnement aanpassen”). Hier kan je voor de extra mobiele nummers kiezen tussen onbeperkt & 10 GB.

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 517
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Kan de 2de simkaart in ONE aangepast worden naar 5GB?

@Vinny70 

Wij gebruiken hier One for 1 met 2.

Gratis Data-Sim in Dual-Sim smartphone met abonnement "prijs volgens verbruik".

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Kan de 2de simkaart in ONE aangepast worden naar 5GB?

Waarschijnlijk heb je nog de "oude" One formule.

Alleen bij de "nieuwe" One formule kan je vanaf de 2de SIM kaart flexibel switchen tussen onbeperkt en 10GB en omgekeerd (maximaal één keer per afrekeningsperiode).

Ik denk dat je de Helpdesk zal moeten bellen om je om te schakelen naar de nieuwe One. Je zal dan ook moeten opgeven welke SIP de "onbeperkte" is. Daarna zal het knopje zichtbaar worden waarbij je zelf 2de SIM kan switchen van onbeperkt naar 10GB.

Nu weet het systeem niet welkeen van je SIM's de eerste SIM is (die blijft onbeperkt). 

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Kan de 2de simkaart in ONE aangepast worden naar 5GB?

Iedereen kan aanpassingen doen via Mijn Telenet, zodra je de aanpassing doorvoert switch je naar de nieuwe One (heb dat zelf ook zo gedaan).

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Vinny70
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Kan de 2de simkaart in ONE aangepast worden naar 5GB?

Ik heb een mailtje gestuurd naar Telenet winkel Delanghe en die hadden het zo gefixt voor mij.