Beantwoorden
nathalieSTU
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Korting tweede verblijf telef beloofd, niet toegekend

Vorige maand werd ons telefonisch - op eigen initiatief Telenet korting op tweede verblijf beloofd voor internet en TV. Tijdens gesprek kwam ook werkgeversbijdrage aan bod en werd totaalbedrag genoemd samen met onze ONE + TV Iconic wat we thuis hebben. Bij afrekening blijkt nu korting toch niet toegepast te kunnen worden omdat de werkgever tussenkomt op ons thuisadres (voor wat betreft internet)...dit is woordbreuk. Gesprek werd opgenomen en werd ook aangehaald door de operator dat ik dat moets aanhalen als er problemen zouden zijn...wat heeft Werkgeversbijdrage in gods naam te maken met het niet kunnen toetsaan van een korting op een andere EXTRA dienst...

3 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Korting tweede verblijf telef beloofd, niet toegekend

Mondelinge afspraken leiden vaak tot niets,ook al heb je het gesprek opgenomen

Alleen maar problemen achteraf

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/

 

Ex-Netweter
 

Korting tweede verblijf telef beloofd, niet toegekend

Je kan het onterecht gefactureerde bedrag betwisten bij de facturatiedienst: 015 66 66 66

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Korting tweede verblijf telef beloofd, niet toegekend

Volgens de algemene voorwaarden moet je het betwist bedrag niet betalen (zolang als er betwisting is). Maak gebruik van dit recht. Recht heb je, wat je hebt moet je niet vragen.