24749
netweters
|
152305
antwoorden
|
20689
vragen
|
Vorige maand werd ons telefonisch - op eigen initiatief Telenet korting op tweede verblijf beloofd voor internet en TV. Tijdens gesprek kwam ook werkgeversbijdrage aan bod en werd totaalbedrag genoemd samen met onze ONE + TV Iconic wat we thuis hebben. Bij afrekening blijkt nu korting toch niet toegepast te kunnen worden omdat de werkgever tussenkomt op ons thuisadres (voor wat betreft internet)...dit is woordbreuk. Gesprek werd opgenomen en werd ook aangehaald door de operator dat ik dat moets aanhalen als er problemen zouden zijn...wat heeft Werkgeversbijdrage in gods naam te maken met het niet kunnen toetsaan van een korting op een andere EXTRA dienst...
Mondelinge afspraken leiden vaak tot niets,ook al heb je het gesprek opgenomen
Alleen maar problemen achteraf
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/
Je kan het onterecht gefactureerde bedrag betwisten bij de facturatiedienst: 015 66 66 66
Volgens de algemene voorwaarden moet je het betwist bedrag niet betalen (zolang als er betwisting is). Maak gebruik van dit recht. Recht heb je, wat je hebt moet je niet vragen.