Beantwoorden
Olikade
Freshman Beetjesweter
Leesbeest! It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Levering GSM niet in orde, waardoor cashback niet kan.

Hallo

Hoe wordt hier een mouw aangepast?

Begin juni een gsm gekocht online als klant

Na een week niets geleverd

Vorige week formulier op eer ingevuld van niet ontvangst 

Ondertussen bijna 30 juni waardoor ik de  actie van Samsung kwijt ben dus cashback en gratis tablet 9 foetsie

Ik had gehoopt dat de dienst mij zou zeggen dat ik misschien direct een nieuwe moest aankopen 

Nee geen nieuws ...

Wat heb ik te zien met het probleem bij Post Nl om onderzoek af te wachten?

Helpdesk en chat was wel zeer meewerkend waarvoor dank 

Titel gewijzigd door Dakota (mod) | Vorige titel: Gsm actie

0 Likes
17 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@luc55 

Er zijn verschillende acties die er zijn. 

Je hebt de Samsung acties die Telenet kan en mag promoten maar enkel dien je dan deze actie actie via samsung zelf te registreren als te innen. 

https://www.samsung.com/be/promo/

Maar er zijn ook acties die enkel Telenet doet zoals de klanten korting. 

Maar wat de Duitse winkels er mee te maken hebben weet ik ook nog altijd niet daar geef je geen duidelijk antwoord op. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

In de tijd heb ik een geschenk gekocht voor iemand in de voorwaarde stond de naam van de winkel bij

Maar afgekeurd moest in Belgische winkel zijn anders was mooi geweest bijna 800 euro korting nu was maar 600 euro (de winkel verkoopt in meer landen )

Vandaag nog een e-mail gekregen van samsung een extra 10 % boven op de deals tot zondag

Ze zullen dinsdag weer een uitverkoop doen bij samsung

De actie van +- 2 jaar geleden weet ik nog was ook op s serie bij telenet korting + nog eens 200 euro van samsung op aanvraag

Op werk liep iedereen met een top toestel waar ze 720 euro korting op hebben gehad

0 Likes
Olikade
Freshman Beetjesweter
Leesbeest! It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Probleem is dat je als klant geen feedback krijgt in welk stadium je dossier verkeert

Ik had ten minste verwacht dat ondanks de niet levering van mijn eerste bestelling door Postnl er minstens een bericht kwam dat mijn toestel zou vervangen worden als het toestel terug voorradig zal zijn met datum

Bedroevend en weinig professioneel 

0 Likes