Beantwoorden
Speedy29
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Mobiel verbruik op smartphone oudste zoon is drastisch

Mijn oudste zoon heeft een vast bedrag van 5 euro per maand om te smsen of om te bellen indien nodig.  Hij belt of sms’t heel weinig, maar toch kregen we vandaag de melding dat zijn mobiel verbruik vandaag volledig is opgebruikt.  Dit lijkt telkens op school te gebeuren. Toch maakt hij geen gebruik van een ander mobiel internet dan Telenet.  Hij wacht steeds tot hij thuis is alvorens hij surft op het net via WiFi.  Kan iemand verklaren waarom zijn mobiel verbruik toch zo hoog is ?

0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiel verbruik op smartphone oudste zoon is drastisch

Voor zover je zoon een android toestel heeft, kan je op het toestel zien wat er verbruikt werd volgens het toestel. Als je dat dan toont aan je zoon, is het misschien mogelijk om er een redelijk gesprek over te voeren.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mobiel verbruik op smartphone oudste zoon is drastisch

Is toch makkelijk te vermijden door mobiele data uit te schakelen, niet dan?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Mobiel verbruik op smartphone oudste zoon is drastisch

@janne_man , eveneens op iOS is het mobiele verbruik per app perfect op te volgen 🙂

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Mobiel verbruik op smartphone oudste zoon is drastisch

Zoals @sb zegt: mobiel netwerk uitschakelen en eens met je zoon praten. Zorg er ook voor dat als er apps op staan, welke mobiel internet kunnen activeren, dat deze hiervoor op uit staan!

Never trust in Dust
0 Likes