Beantwoorden
RonnyVa
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
De vlam zit erin. On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Mobiele data werd zogezegd op enkele uren opgebruikt?

Ik zie dat mijn mobiele data op 0 staan sedert 16/04/2024. Ik weet alleen niet waarom. Ik heb wel een aantal "shaloom allemaal" bekeken, maar ik veronderstel dat dit via WIFI gebeurde. Zou ik mobiel gekeken hebben? Welke instelling staat er dan verkeerd op mijn smartphone? Is die beperking de reden dat ik buitenshuis mijn QR scanfunctie van COLRUYT Xtra en van BNP niet meer kan gebruiken?

 

Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Mijn mobiele data in enkele uren opgebruikt op 15/04/2]

Tags (1)
4 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2738
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Mobiele data werd zogezegd op enkele uren opgebruikt?

In je toestel staat altijd voorkeur wifi

Bij het bekijken van de serie op deze plaats kan zijn dat de wifi niet goed was en dan geeft hij de mogelijkheid op 5g verder te doen

Hij geeft dat opeens waar op het scherm een boodschap je kan dit ook uitzetten dan wisselt hij automatisch heen en weer

daardoor kan zijn dat data op is en de rest niet meer werkt (QR scanfunctie van COLRUYT Xtra en van BNP en nog meer cafe  eten .........

RonnyVa
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
De vlam zit erin. On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Mobiele data werd zogezegd op enkele uren opgebruikt?

Ik heb de indruk dat men soms zonder de vraag te stellen overschakelt naar 5G.

Hoe kan ik eigenlijk zelf checken op welke snelheid ik communiceer?

mvg

Ronny

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5876
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data werd zogezegd op enkele uren opgebruikt?

@RonnyVa 

Wat voor gsm toestel heb je ? En wat voor mobiel abonnement heb je ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2738
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Mobiele data werd zogezegd op enkele uren opgebruikt?