24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik zie dat mijn mobiele data op 0 staan sedert 16/04/2024. Ik weet alleen niet waarom. Ik heb wel een aantal "shaloom allemaal" bekeken, maar ik veronderstel dat dit via WIFI gebeurde. Zou ik mobiel gekeken hebben? Welke instelling staat er dan verkeerd op mijn smartphone? Is die beperking de reden dat ik buitenshuis mijn QR scanfunctie van COLRUYT Xtra en van BNP niet meer kan gebruiken?
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Mijn mobiele data in enkele uren opgebruikt op 15/04/2]
In je toestel staat altijd voorkeur wifi
Bij het bekijken van de serie op deze plaats kan zijn dat de wifi niet goed was en dan geeft hij de mogelijkheid op 5g verder te doen
Hij geeft dat opeens waar op het scherm een boodschap je kan dit ook uitzetten dan wisselt hij automatisch heen en weer
daardoor kan zijn dat data op is en de rest niet meer werkt (QR scanfunctie van COLRUYT Xtra en van BNP en nog meer cafe eten .........
Ik heb de indruk dat men soms zonder de vraag te stellen overschakelt naar 5G.
Hoe kan ik eigenlijk zelf checken op welke snelheid ik communiceer?
mvg
Ronny
Dit is zeer simpel uitgelegd kijk het eens na
https://www.seniorweb.nl/tip/datalimiet-bereikt-krijg-seintje-samsung
https://support.google.com/pixelphone/answer/7055392?hl=nl