24779
netweters
|
152645
antwoorden
|
20726
vragen
|
Beste
We hebben een WIGO abonnement wat recht geeft op 5 mobiele nummers. Drie hiervan hebben we effectief in gebruik. Voor de twee overige heeft men ons een SIM-kaart gegeven (met een bijhorend GSMnummer) die allebei in "Mijn Telenet" zichtbaar zijn, maar tot nu toe nooit werden gebruikt/geactiveerd in een toestel.
Nu hebben we hier thuis nog een smartphone die werkt met een herlaadkaart van Mobile Vikings. Is het mogelijk om dat nummer (dus van Mobile Vikings) over te nemen op één van de twee nog niet geactiveerde SIM-kaarten?
Alle info welkom. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten
Dirk
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hiervoor contacteer je best de klantendienst, enkel de technische dienst gaat dit in orde kunnen (als het mogelijk is).
@Dirk64 Naar een Center gaan. Ze kunnen dat in 10 minuten arrangeren. Zorg wel dat je de simkaart bij hebt zodat ze die kunnen schrappen want die huidige sim zal niet kunnen gebruikt worden omdat die gekoppeld is aan een nummer. Je zal direct een nieuwe sim krijgen. Zorg wel dat je belkrediet op is bij Mobile Vikings want dat ben je anders kwijt.
Bedankt voor de info. Zal dit weekend even langs gaan. Hopelijk kunnen zij dit inderdaad oplossen.
Nog even dit berichtje om te melden dat het overzetten van het nummer, zoals @igvfer had aangegeven, gewoon binnen enkele minuten werd geregeld door een vriendelijke medewerker van het Telenet-Center in Aartselaar.