Beantwoorden
CB21
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

ONE for 2 - Geen SMS meer versturen/ontvangen

Ik deel samen met mijn partner een ONE for 2 abonnement. Hij gebruikt een IPhone 11 en ik een Samsung Galaxy S23. Sinds een paar dagen ervaren we iets heel vreemd. Ik kan geen SMS'en meer ontvangen, maar wel sturen. Mijn partner kan wel SMS'en versturen, maar deze worden niet door de andere partij ontvangen. We kunnen deze uitgaande sms'en wel terugvinden in het logboek op Mijn Telenet. 

Ik heb hier al eens rondgeneusd en heb al volgende stappen ondernomen: gecheckt of er nummers geblokkeerd staan, wat niet zo is; RCS uitgezet, dus wifi/4G zou geen invloed meer hebben op het sturen/ontvangen van sms'en; Nummers verwijderen uit contacten kan ook geen invloed hebben, want ik heb ook een sms van mijn bank (die dus niet in mijn contacten staat) niet ontvangen gisteren. 

Weten jullie hier een andere oplossing voor? Ik check eerst hier voor ik weer uren aan de lijn hang met de telenet klantendienst... 

0 Likes
1 reactie
Lieselotte1
Moderator
Berichten: 16
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

ONE for 2 - Geen SMS meer versturen/ontvangen

Hi @CB21,

 

Dit is inderdaad geen fijne situatie voor je! Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de Telenet-klantendienst. Zij kunnen dit verder in detail bekijken. Dit kan op het nummer 015 66 66 66 of via onze socials. 

 

Groetjes,

Lieselotte


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewLieselotte | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes