24754
netweters
|
152377
antwoorden
|
20698
vragen
|
Sinds een hele tijd werkt One Number niet meer op mijn Apple Watch. Aan de vorige posts (dd 2021!!) blijkt dit geen alleenstaand geval te zijn.
Het probleem dat zich voordoet is het verschijnen van volgende foutboodschap bij het configureren van het mobiel netwerk: "Er ging even iets mis. Probeer het later opnieuw of contacteer ons op 015 66 66 66."
Vorige week contact opgenomen met Telenet zelf. Ondanks dat dit probleem veelvuldig voorkomt, horen ze het daar nog steeds donderen in Keulen ... De operator kon me niet verder helpen, maar Telenet zou zelf contact met me opnemen. (Ben business-klant)
Ik ben nog steeds aan het wachten ...
Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem, en vooral: is het bij iemand opgelost geraakt en hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
@H821 ik heb sinds de update naar 9,2 ook problemen, mijn apple watch zegt geen simkaart, en ik kan op mijn iphone die one nr niet meer loskoppelen.
Hallo,
Hier hetzelfde probleem.
Na update "No SIM" "No Connection" op Apple Watch.
Heb de Watch uitgeschreven en op MijnTelenet de dienst opgezegd, maar wanneer ik de Watch opnieuw wil inschrijven "Er ging even iets mis. Probeer het later opnieuw of contacteer ons op 015 66 66 66."
Naar Telenet gebeld, daar zouden ze alles in orde gezet hebben, maar nog steeds hetzelfde probleem.
Geen idee of het aan de update ligt, of dat er een probleem is bij Telenet...
Hier helemaal hetzelfde probleem!
via whatsapp contact gezocht maar in feite helpen ze je totaal niet verder. Enkel de boodschap: er is idd iets fout en we zijn ermee bezig, probeer binnen enkele dagen nog eens opnieuw….
Hatelijk!
Hier onenumber wel kunnen loskoppelen en annuleren. Erna het smsje gekregen dat het met succes gedeactiveerd is, maar nu krijg ik het niet meer geactiveerd. Telkens diezelfde foutmelding zoals jullie hebben.
Hallo,
Heb deze ochtend de One Number kunnen activeren op mijn Apple Watch 7.
Problemen zijn (hopelijk) van de baan!
Prettige feesten!
Heeft iemand dit vandaag ook nog eens kunnen proberen en met of zonder success?
Ik moet mijn (Samsung) smartwatch namelijk helemaal resetten vooraleer ik esim activatie nog eens kan proberen en wil dit dus niet voor de zoveelste keer voor niets doen.
Ook ik had problemen bij de HERactivatie van esim op eenzelfde watch.
Bij mij is het ook gelukt!
Hopelijk zijn de problemen nu eindelijk van de baan.
prettig eindejaar iedereen!
Deze kerstdag opgestaan en een werkende Esim activatieflow doorlopen.
Prettige Kerst iedereen!
Bij mij werkt het ook niet . Ze zijn ermee bezig . Hoop dat het opgelost word
Wat heb je gedaan ? Hier hetzelfde probleem
Bij mij zijn ook ook bezig voor het op te lossen . Normaal straks in orde hoor ik . Dus ff afwachten