Beantwoorden
ErwinK
Freshman Weetjesweter
Star Wars Day Dat loopt vlotjes. A born reader! Follow the reader, reader!

Oproepdoorschakeling na 30 seconden

Bij de vaste telefoon wordt de oproep na 30 seconden verbroken (of doorgeschakeld naar 't antwoordapparaat als dit actief is).

Ik heb een fysiek antwoordapparaat van een derde partij dat als je 't vanop afstand wil inschakelen pas reageert na 50 seconden (is niet instelbaar noch aanpasbaar).

Bijgevolg komt deze verbinding nooit tot stand ! 

Is hier een oplossing voor ? 

(De telefonische helpdesk van Telenet zei ons dat die 30 seconden 't maximum zijn en niet verder dan dat kunnen aangepast worden)

De persoon waar ik dit voor vraag heeft een business abonnement speciaal afgesloten om te kunnen genieten van de uitgebreide berichtendienst (voorheen voorzien bij Business), doch deze dienst zou nu niet meer beschikbaar zijn voor nieuwe business abonnementen, klopt dit ? En komt dit dan nog terug in de nabije toekomst ?

(vandaar dat we ook dit extern antwoordapparaat hadden aangeschaft)

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Doorschakelen (of verbreken) na 30 seconden

0 Likes
3 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Je kan via mijn Telenet de berichtendienst afzetten. Probeer dat eens.

0 Likes
ErwinK
Freshman Weetjesweter
Star Wars Day Dat loopt vlotjes. A born reader! Follow the reader, reader!

De berichtendienst staat uit.
(Daarom ook het extern antwoordapparaat.)
Ook dan stopt de telefoon met rinkelen na 30 seconden. 

0 Likes
Ex-Netweter

De opties bij Telenet-telefoonlijnen zijn betalend en zeer beperkt.
Als de Telenet-klantendienst zegt dat je telefoonlijn maximaal 30 seconden rinkelt, dan is dat zeer jammer en eigenlijk ook wel vreemd.

Je kan beter je telefoonnummer porteren naar een Voice-over-IP aanbieder (VoIP). Je belt dan via de internetverbinding, dat is niet alleen goedkoper, maar je hebt ook veel uitgebreidere opties en keuzevrijheid.

0 Likes