Beantwoorden
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

Overschakelen van Base

Iemand enig idee op welk netwerk men terecht komt als men (van GSM klant bij Base, dus met Base SIM) overschakelt naar Telenet?

Op het Orange netwerk hebben we thuis geen bereik. En dat wil ik absoluut voorkomen.

We zouden overschakelen naar een Wigo mocht ik de garantie hebben dat we op het Base netwerk terecht komen.

Tags (2)
0 Likes
16 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overschakelen van Base

tegen maart zou iedereen overgeschakeld zijn op hun eigen telenet/base netwerk omdat de aanpassingen sneller gaan dan verwacht.

denk dat er tegen dan nog veel mensen zullen last hebben van minder goeie ontvangst thuis enzo.

enige oplossing is dat telenet meer antenne's ga moeten bijzetten voor gsm.

maar denk dat er daarvoor ook aanvragen moeten gedaan worden om dit te mogen doen.

wens hen nog veel succes,

moet zeggen, ik ben bij proximus en als ik op de trein zit heb ik meestal geen ontvangst of E internet snelheid op de smartphone, een vriendin van mij die bij telenet zit heeft dan wel perfecte ontvangst,

onlangs ook weer in een eetzaak in Brugge, ik geen internet ontvangst en geen telefoon ontvangst en zij perfecte ontvangst van het telenet netwerk.

dan vraag ik me af hoe kan dat dan.

ps: hebben hetzelfde toestel alle2 dus dat ik ook al uitgesloten om het probleem op te lossen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overschakelen van Base

Ik draai al jaren mee in dit wereldje en ik hoor al jaren klachten van diverse providers. Alles is een beetje afhankelijk van de streek/locatie waar je zit. Ik heb er nooit echt een lijn kunnen in trekken. Maar alles wat draadloos functioneert zal altijd ergens wel wat problemen opleveren.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.