Beantwoorden
Mike07
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Simkaart defect

mijn telefoon geeft steeds aan geen service , heb al geupdate, uitgezet , netwerk instellingen gereset en als laatste mijn simkaart in een ander toestel gestoken en ook daarop geen service . Dus hoe kom ik op zondag aan een nieuwe simkaart ? 

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Simkaart defect

Niet denk ik. Of je zou een Center moeten open vinden waar er nu koopjeszondag of iets dergelijks is. Maar ik vrees dat je zal moeten wachten tot morgen maandag.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5224
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Simkaart defect

Ik denk dat je terecht kan bij een keten zoals Vanden Borre. Enkele winkels zijn io zondag open.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Simkaart defect

Maar of ze daar in staat zijn een sim swap uit te voeren? De meeste kunnen (willen) zelfs geen digibox of CI+ activeren. Je kan altijd proberen. Maar een dagje zonder GSM kan nog zo prettig zijn.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
peggy1990
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Trick or treat? Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Simkaart defect

Hey, 

 

Je kan je simkaart gewoon gaan omruilen in een telenet center. Dit is ook gratis en het snelste. 

Hier kan je kijken in welke centers dit kan https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/ 

 

Wanneer je hier aanvinkt "mobiel abonnement" gaan deze centers de sim kunnen wisselen. 

 

grts 

 

peggy 

0 Likes