Beantwoorden
Starkwittie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Slecht mobiel netwerk in Tisselt (bellen + 5G)

Beste Netweters,

 

In dit deel van Tisselt (willebroek,Overloopstraat) is spijtig genoeg zeer weinig dekking zelfs om mobiel te telefoneren. Is er zicht op wanneer de 5G uitrol in deze Regio gaat gebeuren met sterkere 'palen' zodat dit hier kan opgelost worden? Het over Wifi bellen is geactiveerd op alle toestellen hier maar als er geen enkel 'streepje' is werkt dit ook niet en GSM signaal versterkers 'verkopen' jullie niet meer spijtig genoeg.

 

Alvast bedankt om dit eens te bekijken.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Slechte Mobiele telefonisch verbinding Tisselt

0 Likes
6 reacties
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Slecht mobiel netwerk in Tisselt (bellen + 5G)

Ik heb altijd begrepen dat over Wifi bellen moet kunnen zonder streepje....

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1679
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Slecht mobiel netwerk in Tisselt (bellen + 5G)

@Starkwittie ik heb hetzelfde voor in mijn regio. Het bereik van Telenet is achteruit aan het gaan vind ik ....


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Starkwittie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Slecht mobiel netwerk in Tisselt (bellen + 5G)

@Theo2 Dit dacht ik ook, maar als er geen V0))LTE bijstaat lukt het dus ook niet, en dit verdwijnt regelmatig als je geen streepjes meer hebt spijtig genoeg.

 

0 Likes
Starkwittie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Slecht mobiel netwerk in Tisselt (bellen + 5G)

 

@kristofDW Ja die indruk heb ik spijtig genoeg ook, en dit in de tijd dat 5G uitgerold wordt!?

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1679
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Slecht mobiel netwerk in Tisselt (bellen + 5G)

@Starkwittie ik zet mijn gsm gewoon vast op 3G en dan heb ik beter bereik. Het is niet ideaal om te surfen maar als ik wil surfen op mijn gsm zet ik het even op 4G;-)

spijtig dat het in deze tijden zo moet gedaan worden. Proximus heeft wel beter bereik maar tja 🙂


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Starkwittie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Slecht mobiel netwerk in Tisselt (bellen + 5G)

@kristofDW Ja ik beveel als zelfstandig IT'er overal Telenet aan, maar ze mogen idd iets beginnen doen aan hun bereik, ik heb hier ook GSM/SIM van werk met Proximus en die heeft perfect bereik.

0 Likes