Beantwoorden
clarabossaer
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Dag van de Chocolade Wereld gedichtendag Jij bent af! Follow the reader, reader!

Sms versturen gaat niet op Xiaomi Redmi Note 9

Hallo.
Sinds eergisteren kan ik geen sms'en meer versturen, ontvangen gaat wel nog, bellen en gebeld worden ook. Apparaat al een paar keer heropgestart, SIM verwijderd en opnieuw geplaatst. Helaas, sms'en gaat nog steeds niet.

Mijn toestel is een Xiaomi Redmi Note 9, 128Gb. Zou het misschien aan mijn SIM-kaart kunnen liggen? Ik wou ook het nummer van de berichtencentrale nakijken en indien nodig aanpassen maar ik vind het nergens terug. Ik heb ook de standaard sms-app al eens gewisseld maar het probleem bleef bestaan. 

Iemand ideeën?

 

Titel gewijzigd door: Daan (mod) | Originele titel: Kan geen sms'en meer versturen. 

Tags (1)
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Sms versturen gaat niet op Xiaomi Redmi Note 9

@clarabossaer  kan je deze stappen eens overlopen ? 

 

  1. Selecteer Berichten.
  2. Klik op de Menu-knop en houd deze vast.
  3. Selecteer Aanvullende instellingen.
  4. Selecteer Berichtencentrale (SMSC)
  5. Voer het Berichtencentrale (SMSC) nummer in en selecteer OK.
Dit nummer zou je moeten ingeven : +32 468 14 68 10

  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
clarabossaer
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Dag van de Chocolade Wereld gedichtendag Jij bent af! Follow the reader, reader!

Sms versturen gaat niet op Xiaomi Redmi Note 9

Beste Patrick, bedankt voor jouw reactie. Ik had dit al geprobeerd maar ik zie de berichtencentrale niet in de lijst staan. Ik heb een schermopname toegevoegd. Hopelijk kan je de link openen? 

 

Doe ik iets verkeerd? 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Sms versturen gaat niet op Xiaomi Redmi Note 9

@clarabossaer  ik zie dat je berichtencentrale ingesteld staat. Maar ik zie ook dat er geen +32 staat enkel 04.....Dus mijn advies verander het naar +324... zie dan eens wat het voor resultaat geeft? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.