Beantwoorden
Brent2
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Sms3455

Ik kreeg vanmorgen een sms van 3455 van telenet waarin stond dat wanneer mijn huidige netwerk (orange) wegvalt ik mijn nieuwe simkaart van telenet kan insteken en binnen 2uur kan bellen. Ik heb maandag een overdracht van orange naar telenet aangevraagd maar dit is nog altijd niet gebeurd. 

 

0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5247
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Sms3455

Heb je al eens geprobeerd om de SIM-kaart van Telenet in je toestel te steken?

 

En anders even contact opnemen met Orange?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Sms3455

Hebben ze u de procedure niet uitgelegd?

Als je naar een Center of shop gaat wordt de overdracht direct in gang gestoken en krijg je uw nieuw simkaart met pincode mee van Telenet. Als de correcte gegevens zijn doorgegeven wordt je binnen enkele uren overgedragen naar Telenet (max. 48u). Van zodra je Orange netwerk wegvalt steek je de Telenet simkaart erin en start je uw toestel gewoon opnieuw op.

Bij online of telefonische bestelling sturen ze uw simkaart op met een formulier waar nog enkele gegevens moeten ingevuld worden. Dit moet je terug sturen of je kan dit sneller door zelf via "mijn.telenet.be" die gegevens in te vullen. Pas dan krijg je via een sms de pincode om je kaartje te activeren en kan je de procedure volgen zoals hierboven.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
mediawatcher
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Nieuwe TV-theek? My smart Valentine On a roll... Tien op tien!

Sms3455

Hoi,

 

Even naar de klantendienst bellen, laten controleren als er geen computerfouten staan, of fout bij activeren in telenet systeem is.

 

Maar de laatste dagen heb ik dit vaker gehoord, er zou een algemeen probleem bij Orange zijn , waardoor Orange met vertraging zit en overdracht tot 1-1.5 week kan duren. Dit ligt niet aan Telenet, maar aan het de vorige provider die het te traag doorgeeft.

 

Vrienden van mij hadden dit ook en na telefoon naar klantendienst, was er bij hun info beschikbaar, beste even bellen ter controle op 015 66 66 66 

0 Likes