Beantwoorden
Novan
Experienced Weetjesweter
De vlam zit erin. All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Dag van de Chocolade

Telemeter geeft alleen totaal verbruik.

Mijn telemeter geen verbruik weer van piek en daluren maar alleen totaal verbruik is dit normaal of is er instelling?

0 Likes
6 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Bij mij is er een toggle om dat aan/uit te zetten.

IMG_6377.png

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Novan
Experienced Weetjesweter
De vlam zit erin. All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Dag van de Chocolade

Zo een Toggle heb ik niet zou dit kunnen omdat ik een ander abonnement heb wigos6gb.

Screenshot_20240612-064153.png

0 Likes
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Ik denk dat de opsplitsing enkel gemaakt wordt voor abonnementen met een “onbeperkt” datavolume omdat het piekuur verbruik daar alsnog gelimiteerd is.

WIGO S heeft een vast volume, dus maakt het niet uit wanneer je data verbruikt is.

WG94 | Krak
0 Likes
Novan
Experienced Weetjesweter

Dacht ook al zoiets maar op de site vindt ik :

Daluren: van 24u tot 10u30

Je verbruik telt maar voor de helft mee. Surf je ’s nachts dus voor 10GB? Dan gaat er maar 5GB van je teller.

Piekuren: van 10u30 tot 24u

Je verbruik tijdens de piekuren telt volledig mee. Verbruik je 10GB, dan gaat er ook 10GB van je teller.

Raar
0 Likes
WG94
Freshman Meesterweter

Ahja dat klopt inderdaad. En sinds de coronacrisis is alles nogmaals gehalveerd: Piekuren aan 50%, Daluren aan 25%.

Ik vermoed dat het onderscheid niet gemaakt wordt, omdat dat verbruik nooit verschijnt op je Telemeter. 

WG94 | Krak
0 Likes
Novan
Experienced Weetjesweter

Heb me bevraagd bij Telenet is een gekend probleem. De technici zijn er mee bezig.