Beantwoorden
Sabol
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet ONE number gebruiken met dualsim

Kan ik in iphone de one datakaart gebruiken voor bv GPS en voor de rest bellen ed met mijn andere gewone simkaart? En blijf ik bereikbaar op de gewone sim als de datasim in gebruik is?

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet ONE number gebruiken met dualsim

@Sabol 

Je Iphone kan geen gebruik maken van een dubbele simkaart. Op dit moment is er nog geen E-sim beschikbaar bij Telenet voor E-sim ondersteuning in de gsm toestellen. 

Moest je bij een andere provider zitten waar je wel gebruik kan maken van E-sim dan heb je wel deze mogelijkheid. Dan kan je wel gebruik maken van je 'normale' simkaart om te bellen en te sms'en en de data simkaart voor mobiele data. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sabol
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet ONE number gebruiken met dualsim

Dankuwel, dit is een duidelijk antwoord. 

De e-sim krijg ik via het abonnement van mijn werk, wel met beperkte data. Dit kan dan opgelost worden met de datakaart.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Telenet ONE number gebruiken met dualsim

Ik een Xiaomi Poco X3 Pro met daarin een JIM mobile SIM kaart om te bellen en een Data SIM van telenet voor internet. Werkt zonder problemen.

Wel aangeven in de settings dat mobile internet enkel via de de dataSIM moet gaan in slot2.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.