Beantwoorden
Milleee
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Telenet One Number en datasimkaart

Is het mogelijk om een datasimkaart te koppelen aan een Apple Watch? Ik begrijp dat bellen en sms'en dan sws niet gaat werken, maar kan je die wel doen voor enkel data op de watch te krijgen?

 

Mvg

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet One Number en datasimkaart

@Milleee 

Nee een data simkaart kan je enkel in een fysiek toestel steken dus een oude gsm voor data te gebruiken of een tablet of iets. Voor de Apple Watch heb je One Number dus je kan dan in de Apple Watch de E-sim gebruiken. Je Apple Watch moet natuurlijk wel die technologie ondersteunen anders heb je er niks aan. Op die manier kan je dus wel je gsm nummer en data gebruiken van je abonnement zonder je toestel mee te moeten nemen. 

 

https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/one-number

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet One Number en datasimkaart


@patrick37  schreef:

@Milleee 

Nee een data simkaart kan je enkel in een fysiek toestel steken dus een oude gsm voor data te gebruiken


Off Topic. Ik heb de data kaart in een Nieuwe (dual SIM) Smartphone gestoken samen met een SIM "prijs volgens gebruik" van Telenet. Gratis mobiele data en gratis bellen met Whatsapp!

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet One Number en datasimkaart

@Ex-Netweter 

Even off topic , ik weet het heb ook een data simkaartje en die combinatie heb ik ook een tijd gehad. 

 

Now Back On Topic  🙂 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Milleee
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Telenet One Number en datasimkaart

@patrick37 Dat de datasim een fysiek kaartje is weet ik. Ik heb mijn hoofdnummer bij een andere provider die esim ondersteund, dus ik kan de telenet datakaart fysiek in mijn iPhone plaatsen. Is het dan mogelijk om telenet One Number te activeren met de datakaart op watch?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet One Number en datasimkaart

@Milleee 

Nee want je moet Telenet klant zijn met je gsm nummer om die combinatie te kunnen maken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Milleee
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Telenet One Number en datasimkaart

@patrick37 Om een datasim te krijgen bedoel je?

 

Ik kan de datasim gebruiken van een gezinslid die wel telenet one heeft.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet One Number en datasimkaart

@Milleee 

Je kan de datasimkaart niet op je Apple watch zetten dat is geen mogelijkheid. 

Als je One Number wil gebruiken, de E-sim van Telenet ,dan moet je gsm nummer bij Telenet zijn anders heb je ook geen One Number. En je moet het dan ook nog eens in een pakket hebben staan. Want los is het ook niet te krijgen. 

 

Maar jou Datasimkaart of die van eender wie die je kan lenen of bekomen die gaat dus nooit op jou Apple watch voor mobiele data te gebruiken. Je kan dat kaartje in je Iphone steken dan heb je extra mobiele data op je gsm toestel maar niks voor de Apple watch. 

 

Dus hoe je het wend of keert het zal nooit lukken met de data simkaart op of voor de Apple watch.

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes