Vaste telefoonlijn - oproepdoorschakeling werkt niet
Na het vernieuwen van abonnement en modem bleek mijn oproepdoorschakeling van de vaste lijn niet meer te werken.
Via mijn telenet lukt dit niet:
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Ik heb de klantendienst gecontacteerd en er werd eend dossier aangemaakt.
Dit duurt nu al meer dan 8 dagen. Ik kreeg in heb begin 2 smsjes dat men er mee bezig is.
Wat is dat de laatste tijd met Telenet?
Moeilijk bereikbaar:
telefoon: gemiddelde wachttijd 30'
Whatsapp: voor je een antwoord krijgt (daarom nog geen oplossing): 1 dag of meer
Echt triestig aan het worden!
Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Vaste telefoonlijn - oproepdoorschakeling
- Labels:
-
bellen
-
doorschakelen