Beantwoorden
Bartie
Freshman Meerweter
Berichten: 57
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! De vlam zit erin. Wereld gedichtendag

Vaste telefoonlijn - oproepdoorschakeling werkt niet

Na het vernieuwen van abonnement en modem bleek mijn oproepdoorschakeling van de vaste lijn niet meer te werken.

Via mijn telenet lukt dit niet:

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.

Ik heb de klantendienst gecontacteerd en er werd eend dossier aangemaakt.

Dit duurt nu al meer dan 8 dagen. Ik kreeg in heb begin 2 smsjes dat men er mee bezig is.

 

Wat is dat de laatste tijd met Telenet?

Moeilijk bereikbaar:

telefoon: gemiddelde wachttijd 30'

Whatsapp: voor je een antwoord krijgt (daarom nog geen oplossing): 1 dag of meer

Echt triestig aan het worden!

 

Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Vaste telefoonlijn - oproepdoorschakeling

3 reacties
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Vaste telefoonlijn - oproepdoorschakeling werkt niet


@Bartie  schreef:

Na het vernieuwen van abonnement en modem bleek mijn oproepdoorschakeling van de vaste lijn niet meer te werken.

Via mijn telenet lukt dit niet:


Wat is er juist vernieuwd aan uw abonnement?

Controleer eens het vaste-telefonie abonnement. Bij een normaal "Freephone Europe" formule is de oproepdoorschakeling een betalende optie.

Bij sommige abonnementen (vb One, One Up) is de optie "Toplijn" gartis (of inbegrepen). Toplijn is een verzamelnaam voor 4 extra opties (ken-je-beller, Telenet-berichtendienst, oproepdoorschakeling en signaal 2de oproep).

Misschien is de optie "oproepdoorschakeling" niet geactiveerd op jouw lijn. Best Telenet contacteren.

0 Likes
Bartie
Freshman Meerweter
Berichten: 57
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! De vlam zit erin. Wereld gedichtendag

Vaste telefoonlijn - oproepdoorschakeling werkt niet

"Misschien is de optie "oproepdoorschakeling" niet geactiveerd op jouw lijn. Best Telenet contacteren."

Grapjas.

Oproepdoorschakeling is geactiveerd.

En Telenet contacteren: ze zijn er al 10 dagen aan bezig. (Na 30' wachten iemand aan de lijn gehad die dan een dossier opstelt.)

En mijn laatste contact via Whatsapp: na meer dan 24 uur nog geen reactie!

 
 
 
 
 
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Vaste telefoonlijn - oproepdoorschakeling werkt niet

@Bartie 

Grapjas.

Oproepdoorschakeling is geactiveerd.

En Telenet contacteren: ze zijn er al 10 dagen aan bezig. (Na 30' wachten iemand aan de lijn gehad die dan een dossier opstelt.)

En mijn laatste contact via Whatsapp: na meer dan 24 uur nog geen reactie!


Een beetje meer respect he seg aub!

@flip1953 Probeert u ook maar te helpen met tips en tricks om zelf dingen uit te sluiten en dergelijke. Als je zo wil gedragen, doe dit dan bij de juiste instantie, dit hier is een vrijwilligers platform bestaande uit telenet klanten

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.