Beantwoorden
Jeankemotar
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Verschil tarief mobiel of vastelijn bij wigo en wigo s

Sinds wanneer is de formule van deze 2 aangepast ? Paar weken geleden ben ik overgestapt naar Wigo 9, omdat je met Wigo S alleen gratis kon bellen in de dal uren. Nu zie ik dat beide 24/24 gratis is.

0 Likes
10 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Verschil tarief mobiel of vastelijn bij wigo en wigo s

@Jeankemotar 

Het niet gratis bellen in de piekuren was bij de formule: wigo HOME en wigo HOME s.

Wat gratis bellen in de piekuren is dus niets gewijzigd.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verschil tarief mobiel of vastelijn bij wigo en wigo s

@Jeankemotar Volgens de info fiches (allen van 15 mei 2019):

Voor alle Wigo x Gb en Wigo S Gb bel je met de vaste telefoon gratis naar in België, zowel naar de vast als naar de mobiele nummers. (met uitzondering van de betaalnummers).

Je krijgt 30.000 belminuten gratis. Dit stemt overeen met 500 uren of meer dan 20 dagen continu bellen.

De Wigo Home en Wigo Home S bellen onbeperkt gratis naar de vaste nummers in België en tijdens de daluren eveneens gratis naar de Belgisch mobiele nummers. Tijdens de spitsuren wordt enkel een setup (connectie-) kost aangerekend van 0,22 euro.

 

0 Likes
Jeankemotar
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Verschil tarief mobiel of vastelijn bij wigo en wigo s

Ok bedankt, nu zie ik het ook, heb gewoon de 2 door elkaar gemixt bij het opzoeken.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Verschil tarief mobiel of vastelijn bij wigo en wigo s

@janne_man 

 

Tenzij ik me stevig vergis is er niet ( meer ) gratis te bellen tijdens de piekuren met het vast toestel. Enkel triiing is dan gratis te gebruiken. Zie knipsel uit website.

Groeten

wigohomes.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verschil tarief mobiel of vastelijn bij wigo en wigo s

@louishufk Mag ik aannemen dat je opmerking enkel betrekking heeft op Wigo Home en Wigo Home S?

Dit staat inderdaad bij Wigo Home en Wigo Home S (je vindt dat niet bij Wigo n Gb en Wigo S n Gb)

Dit is niet noodzakelijkin tegenspraak met hetgeen ik aanhaal, wel maar gedeeltelijk. Ik stel nu wel vast dat de er mogelijk wat verkeerd is met de info fiches van Wigo Home en Wigo Home S.

 

@ValérieC kan jij uitzoeken wat de juiste informatie Is?

 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Verschil tarief mobiel of vastelijn bij wigo en wigo s

@janne_man 

Het is alleen voor de officiële wigo home varianten. Persoonlijk zit ik met een gemuteerde whop versie met optie. Dat is helemaal niet te volgen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Verschil tarief mobiel of vastelijn bij wigo en wigo s

@janne_man 

Volgens de fiches kan men zelfs de optie anytime nemen om gratis te bellen met vaste lijn, terwijl dat al gratis is.

Volgens de fiches heb je voor wigo home een setupkost voor mobiel en bij wigo home s een kost voor vaste lijn.

Die fiches zijn schijnbaar opgesteld door iemand in een dronken bui.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verschil tarief mobiel of vastelijn bij wigo en wigo s


@louishufk  schreef:

@janne_man 

Volgens de fiches kan men zelfs de optie anytime nemen om gratis te bellen met vaste lijn, terwijl dat al gratis is.

Volgens de fiches heb je voor wigo home een setupkost voor mobiel en bij wigo home s een kost voor vaste lijn.

Die fiches zijn schijnbaar opgesteld door iemand in een dronken bui.

 

Groeten


Ik weet het. Juiste en volledige informatie is vandaag een groot probleem bij Telenet. Bij het veranderen van de website slagen ze er niet in om het echt beter te maken. Voor alles heb je nu drie bronnen: het commerciëel gedeelte waar je direct op komt via de hoofdpagina, als je gans onderaan op Tarieven klikt krijg je nog eens informatie en tenslotte via de Tarieven kan je de Infofiches vinden. Er is nog een vierde bron: de Prijslijst die vind je als je naar Handleidingen en andere documenten zoekt. Eigenlijk zouden ze allen hetzelfde moeten vertellen. Er zitten wat tegenstrijdigheden in. Er zijn een aantal zaken die ik echt niet kan begrijpen. Op een zeker niveau draait het vierkant.

Als er tegenstrijd is tussen de verschillende Telenet bronnen, zal men bij Telenet ook verschillende antwoorden krijgen. Bij betwisting, als men tot bij de ombudsman van het BIPT gaat, denk ik dat de gestandardiseerde fiches van het BIPT (de infofiches) wel belangrijk zijn. Vermits elke organisatie van een zekere dimensie zich organiseert zoals een administratie, vrees ik dat het een hele mallemolen wordt om die fiches (of de andere info op de website) in orde te krijgen. 

Met de Whop die Wigo Home S geworden is, stond in de brief dat het enkel een naamsverandering betrof. Hier stel ik me de vraag of er dan twee Wigo Home S zijn. Eén die 100% overeenstemt met het begraven Whop en één die meer aanleunt bij de Wigo's. In een ander verhaal schreef Suzy wel dat iemand die nu Wigo Home S is en een Digicorder huurt, bij de opzeg van de Digicorder evenveel blijft betalen, want de huurprijs is nu vast. De enige uitzondering (dat heeft ze niet geschreven) zijn de klanten die nu al geen Digicorder huren. Gaat dat dan alleen maar om een naamsverandering?

Ter info: ik heb eveneens een gemuteerde Whop.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Verschil tarief mobiel of vastelijn bij wigo en wigo s

@janne_man 

Ik heb de gewoonte om vooraf uit te zoeken wat ik wil hebben en wat dat gaat kosten. Op dit ogenblik weet ik alleen wat ik nu heb en wat het kost. Elke verandering zorgt voor raadsels en die zijn niet op te lossen met de info op de website of info vanuit de klantendienst. Indertijd heb ik mij druk gemaakt over de, toen, Belgacom, omdat de info die ik wilde verborgen zat achter, achter, achter... Telenet was toen duidelijk. Nu dus niet meer.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ValérieC
Ex-Moderator
Berichten: 8
Smile! π-DAY! Play Fit O dierbaar België..

Verschil tarief mobiel of vastelijn bij wigo en wigo s

Dag @janne_man 

Ik heb dit voor jullie nagevraagd. Zodra ik hier meer feedback over heb betreffende de tarieven, alsook de infofiches houd ik jullie op de hoogte.

 

Vele groetjes,

Valérie

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewValérie | Community Manager

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.