Beantwoorden
BartK
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Happy New Year! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

VoWiFi VoLTE niet mogelijk op OnePlus Nord 2 5G

Met mijn OnePlus Nord 2 kon ik op Scarlet en Youfone bellen via WiFi, en surfen op 4g en bellen tegelijk. Dus VoWiFi en VoLTE werkte perfect.

Nu overgestapt naar One for 3 met ons gezin.

Geen VoWiFi en geen VoLTE.

Bij navraag aan klantendienst blijkt dat de OnePlus toestellen niet werken op VoWiFi en VoLTE met Telenet.

Wegens zeer erbarmelijke ontvangst heb ik de VoWiFi wel nodig.

Iemand een oplossing?

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

VoWiFi VoLTE niet mogelijk op OnePlus Nord 2 5G

@BartK 

Heb eens ff gezocht maar kan het niet direct vinden maar dit probleem is al eerder voorgekomen. 

Telenet zou deze functie nog niet ondersteunen op deze toestellen. Of dit komt geen idee maar het is dus nog niet mogelijk. 

Zoek eens met de zoekbalk op de netweters dan kom je misschien die link wel tegen ik krijg ze niet direct gevonden.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BartK
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Happy New Year! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

VoWiFi VoLTE niet mogelijk op OnePlus Nord 2 5G

Dit probleem komt inderdaad voor ook bij andere toestellen, die niet compatibel zijn met deze Telenet VoWiFi VoLTE functie. Heb geïnformeerd bij OnePlus, zij geven ook aan dat het via Telenet niet mogelijk is. Ik hoop dat ze hieraan werken, ik heb al een 'klacht' gemaild naar Telenet hieromtrent.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

VoWiFi VoLTE niet mogelijk op OnePlus Nord 2 5G

@BartK 

Er zal op den duur wel een ondersteuning komen maar vergeet niet dat ze ook een samenwerking moeten hebben voor deze ondersteuning. 

Of je klacht hierin gaat helpen betwijfel ik hoor want ze zeggen het wordt niet ondersteund dus we doen niks verkeerd. En ja dat klopt ook wel natuurlijk ze doen ook niks verkeerd als er geen ondersteuning is. Bij Orange en Proximus worden weer andere toestellen ondersteund en sommige ook weer niet. Dat is natuurlijk wel een nadeel eigenlijk zou elke provider elk toestel moeten kunnen ondersteunen maar goed dat is mijn mening. Een klant zou van bepaalde technologie niet van de provider afhankelijk moeten zijn iedere provider zou daarin dezelfde ondersteuning mogen geven. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

VoWiFi VoLTE niet mogelijk op OnePlus Nord 2 5G

En jij denkt dat ze naar jou gaan luisten,moet je maar gaan waar ze dat ondersteunen,zul je als antwoord krijgen,simpel

0 Likes
thomasdb
Experienced Veelweter
Berichten: 235
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

VoWiFi VoLTE niet mogelijk op OnePlus Nord 2 5G

is bij anderen ook zo. ik heb een dualsim base en orange, bij base wel vowifi bij orange niet, ook niet na wisselen orange simkaart voor een nieuwe

0 Likes
BartK
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Happy New Year! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

VoWiFi VoLTE niet mogelijk op OnePlus Nord 2 5G

Ondertussen, via een update, kan ik nu wel VoWiFi en VoLTE gebruiken op mijn Nord2