Beantwoorden
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

VoWifi kan niet geactiveerd worden op iPhone 11 + 12

Beste,

 

Hebben jullie ook zoveel problemen met diensten te activeren.

Ik heb onlangs met mijn gsmnr's de overstap gedaan naar telenet. Elke nr stond in error en moest manueel werk voor gedaan worden om dit geactiveerd te krijgen. 3 keer heb ik moeten telefoneren voor mijn nr's pas actief waren...

 

Nu ben ik al 2 weken bezig voor voice over wifi geacctiveerd te krijgen op mijn nummers maar het lukt maar niet, elke keer zeggen ze dat de dienst in error staat, laten ze me 15 minuten aan de telefoon wachten om dan een ticket aan te maken die ze dan sluiten na 3 dagen zonder oplossing.

 

Mijn huis heeft een slechte dekking voor telenet... Ik heb een iphone 11 MAX en 12 MAX dus mijn toestellen zijn compatible het werkte ook bij Proximus.

Met het feit dat ik een firma ben en zo al een paar oproepen ben misgelopen verlies ik hier oproepen van klanten door... weten jullie hoe je dit kunt escaleren bij Telenet, zoniet ga ik terug naar proximus.

 

 

Titel gewijzigd door Lesley1 (mod) | Vorige titel: Voice of Wifi kan niet geactiveerd worden

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

VoWifi kan niet geactiveerd worden op iPhone 11 + 12

@Amedeeke  

Dat een nummer overdracht niet vlekkeloos loopt kan ook een probleem zijn bij Proximus. Als er een verkeerd nummertje tussen staat of er is iets in je naam verkeerd gespeld loopt het al verkeerd. Maar goed dat probleem is dus van de baan. 

 

Je probleem met VoWifi zou intern bekeken moeten worden. Je hebt dus al reeds meerdere keren gebeld en ze hebben dus een dossier aangemaakt maar elke keer zonder oplossing. Je kan het beste gewoon nog eens terug bellen en vragen dat je dossier voor de achterliggende dienst geëscaleerd wordt. Dit kun je gewoon vragen , wel met de uitleg dat je deze dus dringend nodig hebt omdat je een firma hebt. Als je diensten op de firma naam staan , dus gekend bij Telenet met een BTW nummer , dan beste de Business afdeling contacteren bij Telenet. Dus niet bellen op het gewone nummer maar de 0800 66 0 66. Eventueel de A-desk als je die hebt geïnstalleerd op je gsm dan heb je direct iemand aan de lijn. Maar je moet dan wel je eigen al op die app geregistreerd hebben met je BTW nummer. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

VoWifi kan niet geactiveerd worden op iPhone 11 + 12

Stelt niet veel voor... heb nog maar eens gebelt weer een belofte gehad dat het inorde ging komen binnen de 30 minuten en het is niet inorde gekomen. Dusja morgen nog maar eens bellen...

 

Heb al reeds een abbonement gepakt bij proximus voor verder te geraken... weet nog niet of die tijdelijk zal zijn of permanent.

0 Likes