Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Vowifi & Volte

Klanten van Telenet bellen binnenkort mobiel niet langer alleen via het 2G en 3G netwerk. Met ‘Voice over LTE’ en ‘Voice over wifi’ kan dat binnenkort ook via 4G en via wifi. Telenet kon deze technologieën implementeren dankzij de doorgedreven investeringen die het de afgelopen jaren deed in zijn vaste en mobiele netwerk. Een groot voordeel voor de klanten is dat het belbereik in huis niet meer belemmerd kan worden door dikke betonnen muren of isolatie.

 

https://press.telenet.be/telenet-klanten-bellen-binnenkort-ook-over-4g-en-wifi

0 Likes
35 reacties
jimmypop
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Say what?! Star Wars Day Happy New Year! Tien op tien!

Vowifi & Volte

Oneplus zal er wel niet vlug of nooit bijkomen zeker ?

0 Likes
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Vowifi & Volte

Pff pakte als business klant Telenet omdat ge thuis geen ontvangst hebt en omdat ge leest over die vowifi, moet je wachten op een sms en wanneer krijgde die? da weet niemand, na 9 maand nog gefaseerd uitrollen man man man, dat snap ik niet ze.

0 Likes
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Vowifi & Volte

Na 2 weken wachten nog steeds niet geactiveerd...

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Vowifi & Volte


@Amedeeke  schreef:

Na 2 weken wachten nog steeds niet geactiveerd...


Heb je het al nodig gehad dan?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Vowifi & Volte

@jimmypop Neen of denk het niet.

🙂

0 Likes
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Vowifi & Volte

Op mijn werk valt men netwerk regelmatig weg, en als ik bij klanten ga ook. Dus ben heel de tijd onbereikbaar. Heb gebeld met de technische dienst en die zeggen dat alles nog in test is en het nog een week kan duren of nog een paar maand. Dus volgende week wigo business opzeggen en terug naar proximus of orange. Reclame maken met dingen die nog in test zijn....  ik heb heel duidelijk gezegd dat ik alleen telenet mobiel wou nemen als vowifi ging en ze hebben mij gegarandeerd dat het werkt. Sorry maar u mag dat allemaal wel goed vinden, ik vind dat niet goed.

0 Likes