Beantwoorden
KevinW
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Bevestigings-sms

@Suzy 

Beste,

aangezien onderwerp gesloten is als opgelost.

 

onderstaande stappen dat ik al gedaan heb:

nieuw nummer aangevraagd: geen bevestigings-sms en inbellen mogelijk vanaf bepaalde vaste nummers (voip of proximus, geen idee)

- na verschillende contacten klantendienst

- proberen met ander gsm toestel: geen verschil

- shop had aangeraden nieuw nummer: geen verschil

- vanavond ander kaartje ontvangen base prepaid; nu lukt het wel met zelfde instellingen en telefoon als dat het niet lukt met de telenet nummers.

- antwoord van payconiq is dat voor hen alles normaal is

 

Iemand dat ik ken heeft ook nieuw telenet nummer, maar hij zegt dat hij alles ok is.

maar ik probeerde hem ook op te bellen, en dit lukte eveneens niet; Dus vermoedelijk zijn er veel nummers die niet eens weet hebben van dit probleem. Niemand krijgt echter een melding dat hij niet bereikbaar is.

 

Wat is er momenteel nog mogelijk om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen?

 

Alvast bedankt.

0 Likes
4 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Bevestigings-sms

@KevinW, zoals hier aangegeven laat je dan best een dossier opmaken via de klantendienst. Dit zal dan individueel voor je nagekeken moeten worden. Je kan Telenet telefonisch bereiken, maar ook via Facebook of Twitter. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
KevinW
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Bevestigings-sms

Beste, 

 

heb ik ondertussen al gedaan. Reeds een 4 tal weken geleden. Maar oplossing blijft uit. Payconiq zegt geen probleem bij hen. Ze hebben mij wel manueel toegevoegd. 

 

Jammer, na al die weken. Instellingen gsm kan niet want met een ander kaartje werkt het wel. 

Kaartje in andere gsm ook al geprobeerd. Andere Sim ook...

 

Belangrijke apps die niet werken en bellen van Proximus naar dit nummer werkt niet... 

 

wat kan ik nog meer doen?? 

 

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5205
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bevestigings-sms

Ik zou geen vier weken geduld hebben, maar vlugger met mijn probleem naar de Ombudsman voor Telecommunicatie gaan. 

Ik geloof niet dat het probleem bij Telenet ligt. Waar juist weet ik niet.

In de beginperiode kom men aan de zone aanduiding van een gsmnummer zien bij wie dat nummer was. Zodra de wetgever beslist had dat men zijn nummer moest kunnen overdragen, komt er een server aan te pas die doorstuurt naar de gepaste operator. Hoe het juist zit met internationaal gsm verkeer weet ik niet. Maar van één ding ben ik vrijwel zeker: er is ergens een 'vertaaltabel' die niet in orde is of er is ergens een lijst met geblokkeerde nummers waar uw nummer ten onrechte opstaat.   

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Bevestigings-sms

@KevinW, even snel gekeken en zie dat je dossier nog altijd in behandeling is. Dus ze zijn er zeker nog mee bezig en alle voorbeelden die je hebt doorgegeven staan er ook in. Al maakt dit de situatie natuurlijk niet beter voor je.

 

Ik hoop alvast dat het niet te lang meer duurt dat ze je contacteren om te vertellen dat het opgelost is! 🤞


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes