Beantwoorden
Nat
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Wigo pot herverdelen?

Hallo, ik vind het nergens terug in de FAQ... Ik heb mijn Wigo-pot van 25 GB verdeeld onder 4 gebruikers, telkens 6 GB. Me nooit afgevraagd waar die ene overblijvende GB naartoe gaat :-).

 

Nu krijg ik de melding dat 1 van de 4 gebruikers aan zijn limiet zit (6 GB opgebruikt). Ik zou graag de 25 GB herverdelen, maar ik zie nergens hoe dat kan? Ik wil hem dus wat data 'bijgeven', er is nog 15 GB over voor de komende 8 dagen.

 

Of maak ik me zorgen om niks? Gaat die verdeling van de pot enkel om het krijgen van de melding na x verbruik en mag hij dus gerust over zijn limiet gaan zolang we allemaal samen de 25 GB/maand niet overschrijden? 

 

Bedankt voor de info, vervelende facturen in het verleden met onverwachte kosten voor zo'n grapjes hebben me wat wantrouwig gemaakt....

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wigo pot herverdelen?

Je kan gerust over die 6 GB gaan. Dit is geen limiet maar enkel een waarschuwing om de betreffende gebruiker in de gaten te houden, zodat die niet alles opgebruikt zodat de anderen op hun kin kunnen kloppen zelfs als ze zelf zuinig zijn geweest.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wigo pot herverdelen?

Verdelen is verleden tijd.

Hier staat alles mooi uitgelegd: https://www2.telenet.be/nl/landing-pages/wigo/infovernieuwdewigo/


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Wigo pot herverdelen?

Bij mij is 30GB eerlijk verdeeld over 5 simkaarten en worden de gebruikers bij het halen van de limiet automatisch gepauzeerd. Heb ik nu een gebruiker die bitter weinig heeft gebruikt, dan kan ik nog altijd overhevelen.

Never trust in Dust