Beantwoorden
Tom_Feryn
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Zoeken/ Geen Service iPhone 6

Ik heb onlangs een iphone 6 (refurbished) besteld vanuit engeland. Deze was uiteraard unlocked. Toen ik hem in de bus kreeg stelde ik alles in en stak ik mijn sim kaart er in. Alles werkte voor heel even tot ik mijn backup van mijn vorige iphone wou terugezetten. Ik heb alles wat ik kon vinden gedaan op het internet maar niets helpte. Ik had uiteindelijk gewoon besloten om hem terug te sturen voor reparatie. Toen ik hem terug kreeg gebeurde er net hetzelfde.

 

Ik heb al een DFU reset gedaan en alle andere oplossingen die te vinden zijn op het internet.

 

Weet iemand wat ik kan doen?

0 Likes
2 reacties
Tom_Feryn
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Zoeken/ Geen Service iPhone 6

Was vergeten het effectieve probleem te  vermelden.

 

het probleem is dat mijn telefoon constant "Searching" of "No service" aantoont. Waar ik me ook bevind.

Heb mijn telefoon al honderden keren herstart. Al 4 maal een factory reset gedaan en 2 keer DFU mode restore. Ik ben er 100% van overtuigd dat dit een software probleem is want voor ik mijn backup terugzette werkte het gewoon wel.

 

mvg,

Tom

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Zoeken/ Geen Service iPhone 6

Iemand een idee waarom @Tom_Feryn op zijn iPhone 6 "no service" krijgt te zien? Eventueel enkele tips die hij nog kan proberen? Deel het dan zeker. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes