Beantwoorden
woutersoenens
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken!

extra simkaart Wigo

Wij zijn een nieuw samengesteld gezin met 6 kinderen en hebben een Wigo 20Gb. We beschikken dus over 5 simkaarten. Kunnen wij extra simkaarten verkrijgen binnen ons Wigo abonnement? 

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

extra simkaart Wigo

Binnen de particulier WIGO kan je maar tot 5 simkaarten gaan. Bij de Wigo business zijn er pakketten tot 10 simkaarten. Het beste kan je naar een Center gaan en daar samen met hen de mogelijke opties overlopen en dan kan je direct de overstap maken indien gewenst.

Je kan als aanvulling op je WIGO abonnement uiteraard nog altijd een losstaand King of Kong abonnement aanschaffen.

https://www2.telenet.be/nl/internet-en-tv/bundels/bestel-wigo/



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

extra simkaart Wigo

Inderdaad maximaal 5 simkaarten in je wigo.

 

Maar hier lees ik dat wanneer je al 5 nummers in je wigo hebt je 50% korting krijgt op King of Kong. Op de website van telenet vind ik hier niets van terug maar dat was in de post waar ik naar doorverwijs toen ook niet het geval. Dus om te zien of deze promo nog geldt zou ik de raad van @igvfer opvolgen en eens langs gaan in een telenetwinkel.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

extra simkaart Wigo


@igvfer@  schreef:

Binnen de particulier WIGO kan je maar tot 5 simkaarten gaan. Bij de Wigo business zijn er pakketten tot 10 simkaarten. Het beste kan je naar een Center gaan en daar samen met hen de mogelijke opties overlopen en dan kan je direct de overstap maken indien gewenst.

 


Zonder btw nummer overstappen naar business overstappen zal dat toch zo simpel niet zijn lijkt mij.

Daarenboven is het prijskaartje voor een WIGO met  10 kaarten maar liefst 235 euro per maand + 15,50 voor uw digitale tv, want die is in business ook optioneel.

Dan neem je inderdaad beter een paar king abo's bovenop je particuliere WIGO.

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
WesleyNobels
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be Mooi, mooi! Leesclubje starten?

extra simkaart Wigo

Het beste bekijk je welke WIGO het beste voor 5 gezinsleden bij je past en koop je dan een king aan 50% bij voor één van de anderen. Dit is de best mogelijk manier om dit te regelen.

0 Likes
rabbit
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af! Handje vol!

extra simkaart Wigo

Daarenboven is het prijskaartje voor een WIGO met  10 kaarten maar liefst 235 euro per maand + 15,50 voor uw digitale tv, want die is in 

 

Niet vergeten te vermelden dat dit nog excl. btw is