Beantwoorden
guido52
Freshman Beetjesweter
Berichten: 17
My smart Valentine O dierbaar België.. Twee handen vol! Leesbeest!

kong surf stoppen in eerste maand

Voor mijn verlof heb ik mijn mobiel abonnement uitgebreid met een Kong surf.

Nu zou ik echter willen stoppen of overschakelen op King surf.

Ik lees echter in de voorwaarden;

"Geen contractduur, alleen in de eerste maand geldt een opzegvergoeding van € 10"

Betekend dit dat wanneer ik nu de Kong stop zet, dus voordat de eerste maand is verlopen, alsnog 10€ extra kwijt ben.

En ik bijgevolg beter wacht tot volgende maand en dan stop zet of overschakel.

 

0 Likes
4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

kong surf stoppen in eerste maand

Ik vermoed van wel, maar dat zul je eigenlijk aan de klantendienst moeten vragen.

 

Ik zou zeggen, laat die eerste maand gewoon voorbijgaan, vraag om uw king te laten ingaan bij het verstrijken van uw eerste maand kong.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

kong surf stoppen in eerste maand

Normaal wil dit gewoon zeggen dat je uw eerste maand volledige betaald. Vanaf maand 2 betaal je maar voor de gebruikte periode. Dus als je in de eerste maand van Kong surf overstapt naar King surf zal je 10 + 5 euro betalen. Doe je dit bvb na 1 week van de 2e maand dan zal je ongeveer 7,5 euro terug krijgen en voor de resterende 3 weken 3/4 van King surf betalen. Dit is een ongeveer bedrag dat ik uitleg. De afrekening is exact.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
guido52
Freshman Beetjesweter
Berichten: 17
My smart Valentine O dierbaar België.. Twee handen vol! Leesbeest!

kong surf stoppen in eerste maand

Bedankt voor de reactie. 

Via Telenet heb ik ondertussen ook iets dergelijks  vernomen. 

Maar het is me niet geheel duidelijk of het zoals u schrijft per dag is of per datagebruik.

Per dag lijkt me niet logisch, immers dan kan je in de eerst week pakweg 1. 5 Gb erdoor jagen en dan stop zetten dan 3/4 terug betaald krijgen. Logischer zou zijn dat je het effectief verbruik zou moeten betalen, bv 1Gb verbruikt en daarna stoppen is slechts 5€ aangerekend.

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

kong surf stoppen in eerste maand

Vroeger was het in elk geval per dag en kon je inderdaad je dataverbruik erdoor jagen en overschakelen en dan gebruik maken van je nieuwe data hoeveelheid. Hebben ze het ondertussen veranderd? Ik vermoed van niet.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes