24831
netweters
|
153062
antwoorden
|
20766
vragen
|
sins paar dagen dat we over zijn gestapt van whoopa naar wigo , krijgen de gene die ons bellen [ alle 4 ]onmiddelijk antwoordapperaad want zelfs krijgen ze geen overgangs toon te horen en onze gsm gaat ook niet over , alleen krijgen we een bericht dat een persoon ons heeft gebeld zonder bericht achter te laten.
als mijn vrouw in lommel is op haar werk dan kan ik die wel op een normale manier bellen en gaat ook de gsm over van mijn vrouw en ik hoor dan ook een overgangstoon .
op dat moment zit mijn vrouw op andere mast in lommel, maar als mijn vrouw mij wilt bellen van uit lommel blijft het probleem zo als boven vermeld.
Ik heb eerst naar de hulp lijn gebeld van jullie en ze zijden dat we andere nieuwe simkaarten moesten gaan halen bij autosoft , maar daar zijden ze dat da niet zal verandere omwille dat het in onze omgeving aan de gsm mast ligt en niet aan je gsm og simkaart.
ze vertelde dat we niet de enige zijn met dit probleem
ze zijn alle klachten aan het verzamelen hier omtrent en dat aan jullie mededelen.
Het zou een mast zijn in onze regio die voor deze problemen zogen waar we op zitten als we thuis [ overpelt]zijn.
ik oop dat ik jullie goed heb ingelicht en hopelijk op reactie van jullie hier omstrend
Groetjes Jimmyh
Wij zijn ook overgestapt naar wigo (vorige donderdag) en hebben dat probleem niet gehad (wel een ander probleem maar dat was Telenet hun fout, blijkbaar).
Nieuwe simkaarten zou me raar lijken, als het aan de mast ligt...
De oorzaak zou blijkbaar een storing zijn in mijn onmiddelijke omgeving zo dat het gebeld worden en berichten binnen grijgen zeer moelijk of zelf onmogelijk maakt .Hopepelijk is dit probleem zeer snel opgelost .
@jimmyh schreef:De oorzaak zou blijkbaar een storing zijn in mijn onmiddelijke omgeving zo dat het gebeld worden en berichten binnen grijgen zeer moelijk of zelf onmogelijk maakt .Hopepelijk is dit probleem zeer snel opgelost .
Een "probleem in de onmiddelijke omgeving" heeft er toch geen weet van of je met wigo of met whoppa belt? Waarom komt dat probleem ineens te voorschijn als jij overschakeld?
Het probleem zal dan wel eerder een Telenet probleem zijn in hun gsm omgeving.... Ze zijn voor mijn probleem ook nog aan het uitzoeken wat er bij hen technisch misgegaan is bij het overschakelen. 1 van mijn GSMs viel maandag ook ineens uit en is ook 2 dagen onbeschikbaar geweest.
"probleem in de onmiddelijke omgeving" is een ontvangst probleem van de MAST in mijn omgeving .
We waren sisns kort overgestapt van whoopa naar wigo , daar dacht ik dat het probleem van daar kwam met de omschakeling maar dat is blijkbaar niet .
na veel bellen en probleem uitgelegt te hebben hebben ze een onderzoek gedaan en er bleek een storing in mijn omgeving te zijn die mijn hele straat ondervindt .
de 2 samen [ overstap en storing ] zou gewoon toevallig samen gevallen zijn .
maar ik hoop dat het zal worden opgelost en de oorzaak gevonden wordt want het is zo niet echt plezant meer . [verlopig is er nog geen verbetering].