24750
netweters
|
152310
antwoorden
|
20690
vragen
|
Toen ik mijn gsm opzette merkte ik dat ik mijn puk code moest ingeven.Mijn dochtertje van 7 had zonder dat ik het wist mijn gsm proberen opzetten en 3 x verkeerde pin ingegeven.Nu is het net dat ik mijn puk code niet meer vind.Via mijn telenet heb ik deze opgezocht maar is niet de juiste 😞 ...
Wat moet ik nu doen om mijn gsm terug te kunnen gebruiken ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kan ook de Telenet technische klantendienst bellen op 015 66 66 66.
Openingsuren
- maandag tot vrijdag: 8u tot 22u
- zaterdag, zon- en feestdagen: 9u tot 22u
kan ik die bereiken op zondag ??
Ja.
9:00-22:00u
Of op www.mijntelenet.be onder mobiel.
Diane a écrit :Toen ik mijn gsm opzette merkte ik dat ik mijn puk code moest ingeven.Mijn dochtertje van 7 had zonder dat ik het wist mijn gsm proberen opzetten en 3 x verkeerde pin ingegeven.Nu is het net dat ik mijn puk code niet meer vind.Via mijn telenet heb ik deze opgezocht maar is niet de juiste 😞 ...
@Ex-Netweter schreef:Toen ik mijn gsm opzette merkte ik dat ik mijn puk code moest ingeven.Mijn dochtertje van 7 had zonder dat ik het wist mijn gsm proberen opzetten en 3 x verkeerde pin ingegeven.Nu is het net dat ik mijn puk code niet meer vind.Via mijn telenet heb ik deze opgezocht maar is niet de juiste 😞 ...
Klantendienst bellen of anders een Center binnenspringen en die kunnen u dit direct geven.
Of nog sneller. Inloggen op "mijn telenet" daarvoor heb je uiteraard je e-mailadres en paswoord nodig en daar vind je onder "mijn mobiele diensten" uw originele pin en puk code terug.
Heb je de volledige discussie niet gelezen? Het antwoord staat in een van de voorgaande berichten. Je kan je PUK-code terugvinden via Mijn Telenet > Mobiel.
Edit: Mijn Telenet > Telefonie > Pincode/pukcode
Pukkode staat in Telenet informatie , had ik vergeten ...
Dank voor antwoord en misschien tot de volgende keer
Pukkode staat in Telenet informatie , had ik vergeten ...
Dank voor antwoord en misschien tot de volgende keer
Mijn telenet klantennummer is aangesloten sinds het jaar 2000 ! echt waar