Beantwoorden
Diane
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

puk code kwijt

Toen ik mijn gsm opzette merkte ik dat ik mijn puk code moest ingeven.Mijn dochtertje van 7 had zonder dat ik het wist mijn gsm proberen opzetten en 3 x verkeerde pin ingegeven.Nu is het net dat ik mijn puk code niet meer vind.Via mijn telenet heb ik deze opgezocht maar is niet de juiste 😞 ...

Wat moet ik nu doen om mijn gsm terug te kunnen gebruiken ?

0 Likes
12 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

puk code kwijt

Je kan ook de Telenet technische klantendienst bellen op 015 66 66 66.

 

Openingsuren

- maandag tot vrijdag: 8u tot 22u
- zaterdag, zon- en feestdagen: 9u tot 22u

0 Likes
Diane
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

puk code kwijt

kan ik die bereiken op zondag ?? 

0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

puk code kwijt

Ja.

9:00-22:00u

0 Likes
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

puk code kwijt

Of op www.mijntelenet.be  onder mobiel.

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
Kelly79
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

puk code kwijt


Diane a écrit :

Toen ik mijn gsm opzette merkte ik dat ik mijn puk code moest ingeven.Mijn dochtertje van 7 had zonder dat ik het wist mijn gsm proberen opzetten en 3 x verkeerde pin ingegeven.Nu is het net dat ik mijn puk code niet meer vind.Via mijn telenet heb ik deze opgezocht maar is niet de juiste 😞 ...

Wat moet ik nu doen om mijn gsm terug te kunnen gebruiken ?


 

0 Likes
Ahmedahmed1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Laat de zon in je hart! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

puk code kwijt


@Diane schreef:

Toen ik mijn gsm opzette merkte ik dat ik mijn puk code moest ingeven.Mijn dochtertje van 7 had zonder dat ik het wist mijn gsm proberen opzetten en 3 x verkeerde pin ingegeven.Nu is het net dat ik mijn puk code niet meer vind.Via mijn telenet heb ik deze opgezocht maar is niet de juiste 😞 ...

Wat moet ik nu doen om mijn gsm terug te kunnen gebruiken ?


 

0 Likes
Darlens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

puk code kwijt

Spoiler
 
0 Likes
AckaertJ
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

puk code kwijt

Mijn pukkode vindt ik in schuif thuis niet meer terug Waar en wie kan die mij terig bezorgen , anders moet ik een nieuwe simkaart aanvragen
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

puk code kwijt

Klantendienst bellen of anders een Center binnenspringen en die kunnen u dit direct geven.

Of nog sneller. Inloggen op "mijn telenet" daarvoor heb je uiteraard je e-mailadres en paswoord nodig en daar vind je onder "mijn mobiele diensten" uw originele pin en puk code terug.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

puk code kwijt

@AckaertJ

 

Heb je de volledige discussie niet gelezen? Het antwoord staat in een van de voorgaande berichten. Je kan je PUK-code terugvinden via Mijn Telenet > Mobiel.

 

Edit: Mijn Telenet > Telefonie > Pincode/pukcode


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
AckaertJ
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

puk code kwijt

Pukkode staat in Telenet  informatie , had ik vergeten ...

Dank voor antwoord en misschien tot de volgende keer

AckaertJ
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

puk code kwijt

Pukkode staat in Telenet  informatie , had ik vergeten ...

Dank voor antwoord en misschien tot de volgende keer

Mijn telenet klantennummer is aangesloten sinds het jaar 2000 ! echt waar