|
26.568
netweters
|
165.261
antwoorden
|
|
22.173
vragen
|
ik kan s'avonds het verbruik via te telenet app niet meer opvragen
Best dat je doorgeeft aan Telenet met foto's via hun chat
Het gaat over een oud abo van Wigo
De Telenet app er opnieuw op zetten heeft niets geholpen of de thuis modem eens uit trekken van de stroom ook niet
Niet te vlug willen gaan de 5g is nu pas uitgerold
Maar ik versta dat in de wereld lees je veel zaken en gaat snel maar bij sommige duurt het even