Beantwoorden
Neosjaffa
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

verbruiksmeldingen instellen WIGO

beste,

 

net voor nieuwjaar schakelden we over naar een wigo 25. Nu had ik snel snel de verbruikslimieten ingesteld zonder verder te kijken wat er mogelijk was tot deze week. We hebben op dit moment 3 sim kaarten waar we de data over verdelen, ik en mijn vrouw hebben eigenlijk meer dan genoeg met 4 gig daarom dachten we kunnen we de overige data niet extra bij onze dochter zetten. Nu kan ik blijkbaar max 8 gig instellen om te verbruiken. Klopt dit dat dit het maximum of kan dit nog opgetrokken worden? Voor onze dochter moeten we zeker een limiet kunnen instellen anders is het een ongeleid projectiel zonder grenzen ;-))

 

Reeds bedankt

John

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

verbruiksmeldingen instellen WIGO

Uw dochter kan eigenlijk alles gebruiken wat jullie niet gebruiken. Maar je kan ze wel limiteren maar dat hoeft niet. Als je geen limiet instelt kan ze eigenlijk alles gebruiken. Maar als ze natuurlijk alles opgebruikt binnen 3 weken dan hebben jullie ook niets meer voor de resterende week. Je kan daar ook ergens instellen om een sms te krijgen als ze boven een bepaald verbruik gaat waardoor je alsnog kunt ingrijpen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

verbruiksmeldingen instellen WIGO

Bij de vorige WIGO was het verplicht de data op voorhand te verdelen, maar met deze nieuwe WIGO gebruiken jullie alle data uit 1 gemeenschappelijke pot. Zoals @igvfer zegt kan je wel bepaalde limieten instellen voor elkaar maar dit hoeft dus niet. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

verbruiksmeldingen instellen WIGO

Hier vind je meer uitleg.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes