25.010
netweters
|
153.852
antwoorden
|
20.867
vragen
|
Een harde datalimiet van 150GB bij Whop en een limiet van 300GB in de piekuren bij Whoppa (zogenaamde FUP) Dit is bij jullie duurste particuliere internet abo niet meer van deze tijd. Je kan zelfs geen volumeblokken meer aankopen als je grootverbruiker bent, zelfs als je dit zou willen. Met meerdere gezinsleden en de diverse streaming- , cloud & gaming diensten die tegenwoordig alledaags zijn, kom je hier niet meer mee rond.
Ik download geen illegale mp3's, films of iets dergelijks maar gebruik hiervoor de legale alternatieven die tegenwoordig ruim beschikbaar zijn. Soms denk ik dat ik beter wel het illegale pad zou kiezen omdat dit wél in de daluren gepland kan worden en dus ook meer past in de filosofie van het "Telemeter" systeem.
Veel van de legale down & uploads, zoals Netflix, Spotify en kijken via de Yelo Play app, kunnen niet tijdens de nacht of werkuren gepland worden.
Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp dat er een FUP is, maar creëer er dan een, zoals in het buitenland, die redelijk is en niet waarbij je je gezinsleden na 2 weken al op de vingers moet tikken als ze teveel Netflix of andere internet diensten die bij een modern internet horen, gebruiken.
Telenet duurder.Helemaal niet.
'n BMW kost nu eenmaal meer dan een Lada.
Telenet is minstens 3 tot in sommige gevallen 15X sneller dan proximus.
Niet iedereen bij proximus krijgt dezelfde snelheid voor dezelfde formule.
De snelheid is meestal veel minder voor de een dan de andere en zijn beiden aangesloten op dezelfde rop.Woon je verder dan 400 meter van de rop zakt de snelheid zienderogen naar beneden.Niet de prijs.Je betaalt de volle pot,voor soms maar de helft van de snelheid die ze tonen bij elke formule.
Voor mij geen proximus en hun onderdanen.
Reden,zie link met proximus-edpnet-scarlet en dommel snelheden
Proximus heeft hun armbachtelijke snelheden offline gehaald.
Snelheden TOT bied je geen enkele garantie en is wel degelijk een marketing truc.
Als ik start 50Mbps zou nemen,en haal geen 42Mbps rechtstreeks met UTP kabel aan de modem,terwijl technieker nog aanwezig is, kunnen ze hun boeltje direct terug meenemen.
bij de andere staat ie er nog (scarlet, edpnet, dommel, etc) en bij proximus staan ook nog steeds snelheden op de site.
en robatoras.... als je een link zet is het handig als deze ook daadwerkelijk werkt 😉
Waarom zou deze link niet werken.
Proximus alleen blokkeerd het plaatsen van hun test.
2378 proximus links geeft fout aan.
Er is een fout opgetreden Page not found
Testen met andere providers werken wel.