24757
netweters
|
152419
antwoorden
|
20701
vragen
|
Na het succesvol inloggen op Telenet Webmail blijft webmail 'loading'. De e-mails worden niet weergegeven.
Het probleem lijkt te zijn gerelateerd aan Windows Explorer (huidige versie 9.0.8) want op mijn iPad werkt het naar behoren. Eerder werkte het wel met dezelfde Explorer versie.
Enig idee hoe dit op te lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedoelde je internet explorer?
- Verwijder alle opgeslagen gegevens in internet explorere (geschiedenis, cookies, enz)
- Internet explorer sluiten
- Internet explorer opnieuw starten
- Probeer opnieuw
In veel gevallen kan dit te maken hebben met de cache van explorer. Vandaar dit even uit te voeren.
Indien dit antwoord je probleem oplost mag je dit aangeven. Gebruikers met dezelfde vraag gaan dan ook sneller geholpen zijn 🙂
Internet Explorer gestart, cookies, tijdelijke bestande etc. allemaal gewist, IE afgesloten en opnieuw opgestart. Helaas blijft het probleem met webmail bestaan. Het enige wat ik op mijn scherm krijg is:
Dan zou het nog 1 ding kunnen zijn:
Kijk eens welke ssl en tls zijn ingeschakeld in de browser zelf. Dit kan je vinden bij internetopties > geavanceerd.
Probeer compatibiliteitsweergave eens:
SSL : 2.0 (niet actief) en 3.0 (actief)
TSL: 1.0, 1.1 en 1.2 (allen actief)
Compatibility modes was niet het probleem maar ik heb inmiddels gezien dat Active X Filtering het probleem veroorzaakte. Active X Filtering uitgeschakeld en het probleem was opgelost.