Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
Hofkens
Experienced Bijna Allesweter
Champagne, lezer van het jaar! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT!

The Masked Singer Christmas Concert 31 december

Het Christmas Concert van The Masked Singer wordt op oudejaarsavond 31 december uitgezonden op vtm vanaf 23.15 uur. Echter geeft de Telenet TV-gids (voor de verandering) dit weer niet aan en loop de uitzending van Home Alone 2 van 21.05 uur tot 0.45 uur. Andere providers (lees: Proximus) en zelfs de gedrukte tv-magazines geven dit wel allemaal correct door.

Ik hoop echt dat Telenet in 2026 begint aan de jaren van verstand en terug in zee gaat met een ander bedrijf voor de aanlevering van de tv-gids. Sinds deze leverancier enkele jaren geleden aan boord werd gehaald om de tv-gids te "verbeteren" stapelen de fouten, te trage synchronisaties en compleet ontbrekende programma's zich in sneltempo op...

2 reacties
CarlAtTelenet
Professional Veelweter
Volop in the game! Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW!

Dag @Hofkens,

Bedankt om dit te melden.

Het was ook al op mijn radar verschenen. Ik heb het deze morgen geëscaleerd naar onze partner.
Ik ga ervan uit dat dit in de loop van vandaag, uiterlijk morgen gecorrigeerd wordt.

Groet,
Carl

--Business Analyst and Metadata Engineer @Telenet
CarlAtTelenet
Professional Veelweter
Volop in the game! Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW!

Update: ik zie het ontbrekende event al binnenkomen.

De propagatie over ons TV-platformen kan nog enige tijd duren, maar de data zit nu alvast correct.

Groet,
Carl

--Business Analyst and Metadata Engineer @Telenet