Beantwoorden
tomswaelen1
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Aanmelden op Telenet TV app of Telenet Tv website

Sinds enige tijd (ik weet niet precies wanneer) kan ik geen tv meer kijken via de 'online' platformen, zijnde de Telenet TV app (zowel op mijn Pixel 5 als iPad 12), of de Yelo tv-site op mijn laptop. De app is de juiste versie, alles is geupdatet en in orde. Herinstallatie van de app brengt ook geen zoden aan de dijk.

Als ik mij wil aanmelden:

 

GEEN VERBINDING

 Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar. We lossen dit zo snel mogelijk op. Probeer laten opnieuw.

 

Volgens Telenet zijn er problemen bij hen. Hebben nog mensen dit probleem? Ik zou denken, als iedereen dit probleem heeft, dat Telenet er alles aan zou doen om dit asap op te lossen, maar ook dat ik hierover meerdere recente posts op Netweters zou vinden?

 

 

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Problemen met online tv kijken op elk platform

32 reacties
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Aanmelden op Telenet TV app of Telenet Tv website

@tomswaelen1 

Wat is er dan precies opgelost en wat werkte er niet meer

0 Likes
CarlHoogstoel
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Aanmelden op Telenet TV app of Telenet Tv website

De reden dat sommigen via hun browser niet meer kunnen kijken is omdat hun access token niet meer geldig is. Dit is ook de reden waarom je 1st de vraag krijgt om aan te loggen. Ik vermoed dat men bij telenet de redirect van hun authenticatie server kapot hebben gemaakt en deze de bestaande cookie niet ververst.

Als je je brower opent (Chrome), klik F12 en zoekn de acces token waarde. Copy paste deze waarde in de volgende site: https://jwt.io

Je zal dan de content van je token zien. Hover met je muis even over de exp waarde rechts en je zal zien dat de expiration date vervallen is. In mijn screenhot was deze nog maar geldig tot 17/08/22.

Indien dit het geval is moet je gewoon de cookies verwijderen en terug aanloggen.

PS: Bij het terug aanloggen en checken van de cookies blijkt de access token cookie niet meer weggeschreven te worden. Ik vermoed dat men bij Telenet een aanpassing heeft gemaakt en de access token niet meer bijhouden.

Problem solved.

CarlHoogstoel_1-1661610592374.png

CarlHoogstoel_0-1661610876580.png

 

 

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Aanmelden op Telenet TV app of Telenet Tv website

Met de telenet tv app op mijn appletv krijg ik veel "kan deze videao niet afspelen" "400"

Iemand die weet wat die code 400 zou willen zeggen?

Wanneer gaat telenet nu eindelijk eens de problemen oplossen, ook het aitplay probleem is nog steeds na twee maanden niet opgelost

0 Likes