24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Sinds enige tijd (ik weet niet precies wanneer) kan ik geen tv meer kijken via de 'online' platformen, zijnde de Telenet TV app (zowel op mijn Pixel 5 als iPad 12), of de Yelo tv-site op mijn laptop. De app is de juiste versie, alles is geupdatet en in orde. Herinstallatie van de app brengt ook geen zoden aan de dijk.
Als ik mij wil aanmelden:
GEEN VERBINDING
Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar. We lossen dit zo snel mogelijk op. Probeer laten opnieuw.
Volgens Telenet zijn er problemen bij hen. Hebben nog mensen dit probleem? Ik zou denken, als iedereen dit probleem heeft, dat Telenet er alles aan zou doen om dit asap op te lossen, maar ook dat ik hierover meerdere recente posts op Netweters zou vinden?
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Problemen met online tv kijken op elk platform
Je kan Telenet TV (app) en Yelo (app) niet samen gebruiken.
Digicorder/Digbox => Yelo
TV-box => Telenet TV
Dat weet ik, ik gebruikte misschien de foute benamingen. Het gaat wel degelijk om de tv box en de Telenet tv app. Niets Yelo dus.
Is er nog iemand met dit probleem?
Hallo, @tomswaelen1 We merken inderdaad hinder met het aanmelden. Je mag ons gerust even je klantgegevens bezorgen of via onze andere kanalen op Twitter of Facebook op https://bit.ly/34zze9o en https://bit.ly/3c9WBKW Dan kunnen we dit verder laten nakijken.
Gr
Bert
Ok, mijn klanten nummer is: xxxxxx
Patrick37 (Krak) heeft de inhoud van deze post bewerkt.
Reden: . persoonlijk klant nummer niet toegestaan
Persoonlijke gegevens zijn niet toegestaan op het forum.
Daarnaast zal er geen klantendienst hier zijn die je kan helpen dus beste is dan via Whatsapp of Messenger te sturen of te bellen.
Op android gebied hier bij ons ( tab a7, tab s8 ultra wifi-5g op android 12) werkt alles prima. Die vanons kijkt nog voort slapen gaan naar een serie op de Telenet tv app. Je kan eens proberen het cache geheugen te wissen of te herinstalleren?
Edit: op men ouder toestel met android 11 gaat het ook nog. Wel kan ik me herinneren dat in verleden wij ook is af en toe paar dagen niet konden inloggen en andere wel. Dan is het gewoon afwachten en elke dag proberen.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Herinstalleren en / of cache leeg maken heb ik ook al geprobeerd. Helpt ook niet 🤨
Hey @tomswaelen1
Vond ik echt balen voor je. Weet wel dat het sowieso terug komt. Zoals ik al eerder zei, hebben het heel soms ook voor en dan andere weer niet.
Is misschien niet zo leuke tip, maar als je die dagen opvangt met een gigantische lijst aan categoriën op YouTube, gaat de tijd ook voorbij, en het is gratis 😄 Al dikwijls me mee geamuseerd. Ook kan je altijd voor een maand een streamingdienst nemen. Ben je ook lekker tijdje mee bezig.
In the meanwile... Hang on (•‿•)
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Ja maar ik vertrek binnenkort op reis en zou tof zijn als ik daar naar Engels voetbal kan kijken 😁 Heb ondertussen nog eens contact opgenomen met Telenet.
Ok duim alvast voor je. En moest ik je niet meer horen(lezen lol) veel plezier gewenst!
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Ik heb hetzelfde probleem zowel op tablet via de app als op pc via browser, zowel Chrome als Edge.
Hier zelfde probleem Telenet tv app werkt al meer dan 2 weken niet, app eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd helpt ook niet. Ik begrijp ook niet dat het zo lang duurt om dit op te lossen.