Beantwoorden
Will1964
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Aanmelden op Yelo Play niet mogelijk

Ik kan met mijn smartphone niet meer aanmelden bij yelo play (heeft altijd goed gewerkt maar sinds kort niet meer). Ook de website van telenet is erg onoverzichtelijk als je iets specifieks wilt weten en oplossingen staan er niet. Sins wij zijn overgestapt op wigo 25 is er regelmatig ellende

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
Ex-Netweter
 

Aanmelden op Yelo Play niet mogelijk

@Will1964  gooi die app er eens af en downlod de nieuwste er terug op, ik dacht ergens gelezen te hebben dat er een verplichte update is geweest. en ook installeren terwijl de tv box in werking is om de juiste connectie te maken.

Jos

0 Likes

Aanmelden op Yelo Play niet mogelijk

@Will1964 zeg hebt u wel de juiste app, als u de tv-box hebt moet u de tv app installeren.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7398
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Aanmelden op Yelo Play niet mogelijk

@Will1964, dit artikel kan je helpen om te weten welke app je precies moet downloaden. 

 

Voor het probleem met aanmelden: bij de omschakeling naar WIGO moet je als klant voor iedereen in je gezin een PID (persoonlijke login) aanmaken. Oude zelf gecreëerde Telenet logins werken na omschakeling op WIGO namelijk niet meer. Dus je gebruikt best zo'n nieuwe login om aan te melden, ook aanmelden met je internet login zou nog altijd moeten werken (bv. ab12345). 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes