24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik (nieuwe klant) kan niet aanmelden op de yelo play app op mijn Android gsm. (Ik heb een digibox) Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en mijn gsm herstart maar ik blijf een foutmelding krijgen, zie screenshot
Je bent een nieuwe klant. Heb je dan de nieuwe tvbox? Dan kan je geen gebruik maken van yelo maar wel van de telenet tv app en website.
Kijk eens na in mijn telenet of je digibox of tv-box terug te vinden is.
Zie : https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/je-telenet-decoders
Het is mogelijk dat het nog niet in orde is. In dat geval kan je contact opnemen met klantendienst.
Als je met digibox de tv-box bedoelde (dat ding waar je tegen kan praten zonder Harddisk)
moet je wel de telenettv app gebruiken. ( niet yelo) Op pc telenettv.be
Ik heb het nagekeken en er staat dat ik een: Type: HD DigiCorder (AD2100) heb. Welke app zou het dan moeten zijn? Ik ken er zelf weinig van vrees ik
Ik ben een nieuwe klant, maar na een overname, dus ik heb nog de 'oude' digibox
In dat geval is het wel degelijk yelo. Je zat juist.
Ik weet niet sinds wanneer je klant bent, maar eer alles in orde is kunnen er een paar dagen voorbijgaan. Om te forceren: bellen naar 015666666