Play Sports Go account
Op 16-01-2020 heb ik een email ontvangen van Telenet met de melding dat ik mijn Play Sports Go account (ik heb dus geen andere Telenet diensten) diende te heractiveren. Vandaag probeer ik me aan te melden maar krijg ik de melding dat mijn paswoord incorrect is (wat heel zeker niet klopt). Als ik paswoord reset wens te gebruiken krijg ik de melding dat er een 'technische storing' is. Als ik mijn account opnieuw wens te registeren word ik telkens automatisch door verbonden naar de registratie van een Play Sports account (wat niet hetzelfde is als een Play Sports Go account).
Wanneer ik vandaag belde naar de klantendienst vielen ze compleet uit de lucht en heb ik ze eerst zelf het verschil tussen een Play Sports en een Play Sports Go account moeten uitleggen. Daarna twijfelden ze als het product Play Sports Go wel nog aangeboden wordt, wat enigszins vreemd is gezien ik een mail kreeg over dat product op 16-01-2020. Momenteel heb ik dus geen toegang tot de diensten waarvoor ik betaal, kan ik me niet opnieuw registeren én kan ik me zelfs niet meer aanmelden om de automatische betalingen stop te zetten. Gezien ik als Play Sports Go accounthouder geen klantnummer heb was het ook niet zo evident om een dossier te starten. De klantendienst wist tot slot te zeggen dat ik morgen "normaal gezien" opgebeld zal worden maar het "geen slecht idee is om ook zelf nog eens terug te bellen".
Hoe zit dat nu?
- Labels:
-
playsports.be