24771
netweters
|
152587
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik had tot begin januari een Samsung Galaxy A3 en heb dan een OnePlus 6T gekocht en alles vlot kunnen overzetten via GoogleDrive.
Als ik Yelo Play opstart krijg ik "Om verder te gaan moet je even opnieuw aanmelden" maar dat doet niets als ik mijn login en wachtwoord (die correct zijn) ingeef. Heb de app al eens verwijderd, opnieuw opgestart, ook bij de instellingen Opslagruimte "Cach wissen" én "Opslag wissen" gebruikt maar nog steeds geen oplossing. Ik heb 4 toestellen geregistreerd en kan er dus nog één registreren.
Ik heb de indruk dat de reden is dat ik alles via GoogleDrive heb overgezet en er érgens nog wordt verwezen naar het Samsung-toestel maar kan niet vinden waar ... Kunnen jullie helpen aub? Bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het eenvoudigste is naar telenet bellen. 015/666666
Groeten
verbeterd na opmerking van @Ex-Netweter
Ik zou naar 015/666666 bellen 😉
🙂