41748
netweters
|
18276
gesprekken
|
19759
vragen
|
Ik ben sinds eind februari klant en kan nog steeds niet inloggen op de TV-app, ik gebruik dezelfde aanmeldingsgegevens dan in de Telenet-app en daar lukt het dus wel.
Blijkbaar is het een gekend probleem, weet iemand wat ik kan doen?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Inloggen TV-app
Opgelost! Ga naar oplossing.
En je heb tv flow als app
Of heb een digicoder ,tv box , tv kaartje dan moet telenet tv gebruiken
je heb een optie op tv bij genomen bij one
Ik heb een one abonnement met TV-box.
Klant zijn van Telenet is niet voldoende om tv te kijken via de app.
Je moet iconic tv (digitale tv) van Telenet hebben of Flow tv.
Zoals @luc55 meldt in het eerste geval gebruik je de Telenet tv app of met browser telenet.tv en in het tweede geval is het mogelijk nu nog de flow app, mogelijk ook al de Telenet tv app (de overgang is bezig en als klant kunnen we moeilijk elke overgangsstap juist inschatten).
Gebruik je de gepaste app en lukt het niet, neem dan contact met Telenet.
Edit: je hebt dus iconic tv.
@KC12 schreef:Blijkbaar is het een gekend probleem, weet iemand wat ik kan doen?
De Telenet-klantendienst contacteren, misschien is er iets misgelopen met de activering van je diensten.
Ik heb ondertussen telenet gecontacteerd via whatsapp, daar wisten ze mij te vertellen dat de installatie van de TV-box nog in uitvoering is.
Ik vind dit wel vreemd, aangezien ik op 28 februari mijn toestellen heb geïnstalleerd en sinds die dag werkt thuis alles zonder problemen.