24775
netweters
|
152603
antwoorden
|
20721
vragen
|
Hoi,
ik heb recent mijn wachtwoord van Telenet veranderd. Echter lukt het nu niet meer om automatisch aan te melden in de yelo app op mijn IPad. Op mijn IPhone werkt het perfect. De melding is als volgt:
Kan ik ergens de cache legen of het huidige passwoord instellen zodat ik niet telkens hoef in te loggen als ik de yelo app wil gebruiken? De app verwijderen en herinstalleren werkt niet.
alvast bedankt!
Ik heb hetzelfde probleem ... Iemand een oplossing?
Beste,
Hier ook hetzelfde probleem.
Heb de app verwijderd en dan ook via "Mijn Telenet" in beheer van "Mijn toestellen van Yelo TV" de iPad verwijderd.
Nadien terug de app geïnstalleerd: het probleem blijft nog steeds bestaan.
Iemand anders iets wat wel werkt?
Gerd
Zelfde issue ....
Dan zal Telenet het met een software update moeten oplossen.
Bij een mobiel apparaat zijn er maar enkele dingen die je kan proberen.
Het issue is er nogsteeds ... is er enig vooruitzicht op een oplossing?
Mvg,