Beantwoorden
YvesC
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Booking.com pop up

Ik gebruik al een hele tijd de yelo plaMan Boosy app op mijn tablet (Samsung Galaxy Tab 10.1 met Android 7), vooral om het nieuws te volgen tijdens het middagmaal en/of het avondeten. Sinds een paar dagen worden de programma's veelvuldig en ongevraagd onderbroken door een commerciële pop-up nl.  Booking.com. Deze is moeilijk te verwijderen en komt steeds terug. De pop-up verschijnt nu ook als andere apps draaien dus niet alleen als yelo play draait. Heeft iemand onder jullie ook dat probleem en hoe los je het op? Kwade kat

0 Likes
7 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Booking.com pop up

Even zoeken en je vindt verschillende oplossingen voor je probleem:

https://www.startpage.com/do/search?q=Booking.com+pop-up

 

Misschien daarna ook in één keer een degelijke antivirus op je tablet installeren?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

Booking.com pop up

Soms wil het wel eens gebeuren dat je zoveel apps installeert dat er eentje tussen zit die iets te veel rechten vraagt. Yelo Play app heeft normaal geen reclame (verbeter me indien nodig). Dus misschien heb je toevallig ook pas een andere app geïnstalleerd?

 

Kijk eens bij het volgende in je instellingen: Instellingen -> Apps -> Instellingen -> en dan: 'Over andere apps tekenen', wat staat daar allemaal bij? Apps die er tussen staan hebben de rechten om "pop-ups" over andere apps weer te geven, en het lijkt dat je daar last van hebt.

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
0 Likes
YvesC
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Booking.com pop up

Hallo,

Ik  heb je raad opgevolgd en in de instellingen van mijn tablet (Apps / App-machtigingen = Agenda/Camera/Contacten/Lichaamssensoren/Locatie/Microfoon/Opslag/*SMS/Telefoon/Aanvullende rechten) de meeste van die machtigingen weggenomen. Dat heeft geholpen want de Booking.Com popup en andere commerciële boodschappen zijn verdwenen. Helaas heb ik (eigenlijk mijn echtgenote want het is haar tablet) nu een ander probleem: haar Facebook werkt niet meer. Ze krijgt steeds dezelfde foutboodschap = "Facebook is gestopt / opn. starten / feedback verzenden". Ik heb al feedback gegeven maar zonder respons. Heeft dit nu te maken met mijn misschien te drastische ingreep? Moet ik Facebook verwijderen en terug installeren? Mijn echtgenote vreest echter dat ze dan al haar gegevens (contactpersonen, foto's, en dergelijke) kwijt is. Weten jullie hier raad mee?Bedroefde kat

 

groetjes

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Booking.com pop up

Ik vermoed dat je de verkeerde machtigingen hebt afgenomen van Facebook. In elk geval, door de app verwijderen geraak je geen gegevens kwijt; die staan immers op een server. FB heeft genoeg aan een gebruikersnaam en een wachtwoord om je account te openen. Dat kan in principe met alle toestellen: PC, laptop, smartphone, tablet, ...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

Booking.com pop up

Goed dat de pop-ups weg zijn!

Helaas wel van dat van Facebook, je kan die app ook opzoeken in je "app manager" in de instellingen en de rechten van deze app eens opzoeken. Misschien staat alles inderdaad op block.

 

Als het niet lukt kan je @sb's theorie gebruiken, alles zou gesynchroniseerd moeten zijn en verlies van data voorkomen. Het kan wel zijn dat bij herinstallatie je app eventueel opnieuw moet sync'en.

 

Hopelijk lukt het!

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
0 Likes
YvesC
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Booking.com pop up

Hallo beiden,

Ik had reeds alle machtigingen aan Facebook toegekend, dus dat waarschijnlijk niet de oorzaak van het probleem. Ik heb dan Facebook verwijderd en terug geïnstalleerd, en daar kreeg ik het bericht dat Facebook enkel kon werken als Google Services de machtiging telefoon kreeg. Toen ik dat in de instellingen had had toegekend, werkte (tot grote vreugde van mijn echtgenote) alles weer zoals voorheen.

All is well dus!

Bedankt voor jullie steun en vlugge responsErg vrolijke kat

SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

Booking.com pop up

Super nieuws! En heel graag gedaan 😉

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
Tags (3)
0 Likes